21.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

מאמצי ההסברה נושאים פרי: משלחת מטעם הפרלמנט האירופי תצא לישראל בסיוע גילה גמליאל

 היום (א׳) התקיים טקס ובו השרה גילה גמליאל בשיתוף עם שר החוץ ישראל כץ, אירחו את חברי מפלגת  ecrgroup האירופית. חברי המפלגה מייצגים את האגף השמרני מטעם הפרלמנט האירופי שהגיעו לביקור לצרכי הזדהות עם ישראל, על רקע מאורעות ה-7 באוקטובר.

בראש המפלגה שהיא מעין ארגון גג שמרני בתוך הפרלמנט המייצג את המדינות השונות החברות באיחוד האירופי, עומדת ג׳ורג׳יה מלוני המכהנת כראש ממשלת איטליה מטעם מפלגת ״האחים של איטליה״, כאשר השרה גילה גמליאל משמשת כסגניתה בארגון. במסגרת הביקור שאליו הגיעו חברים מטעם המפלגה, ביקרו האורחים במקומות שונים בארץ והתרשמו מהחוסן הלאומי על רקע הלחימה ברצועת עזה.

עוד הודתה השרה ברשתות החברתיות ובמהלך הביקור בפני חברי המפלגה, הכוללת נציגים ממדינות שונות באירופה. על כך שנענו לקריאתם ונרתמו למאמצי ההסברה, בכך שאישרו במעמד הטקס כי תצא לישראל משלחת מיוחדת. זאת בהתאם ליעד הלאומי כפי שהדגישה השרה גמליאל ״לרתום כמה שיותר מנהיגים מרחבי אירופה לטובת ישראל״. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דיכטר מחזק את קשרי החוץ והביטחון

אריאל אילוז

טיבי העליב את אביבי

רועי אזולאי

מרים בן חמו נפטרה

אריק זיו ויזר

סוגיות שעל הפרק

מערכת ליכודניק

נושאת הדגל

מערכת ליכודניק

האוצר מחפש כסף קל

רועי אזולאי
דילוג לתוכן