18 C
תל אביב
6 במאי 2024
ליכודניק
כללי

קטי שטרית על התפטרותו של חליווה: ״העיתוי שבחר אינו מקרי״

בראיון שנתנה קטי שטרית ביחס להתפטרותו הדרמטית של ראש אמ”ן לשעבר אהרן חליווה, נטען על ידי ח”כ כי העיתוי שבחר ראש אמ”ן להודיע על התפטרותו הוא אינו מקרי. לדברי שטרית, העיתוי נבחר בזמן שבו רוב הציבור בחג, כשאין צורך באמצעי תקשורת ומדיה, והיה עליו לעשות את זה הרבה לפני.

לפי טענתה, מניעי העיתוי של חליווה נגזרים בין היתר מרצונו להתקדם פוליטית, שניכרת בהתנהלותו, ושבאופן כללי זו תופעה רווחת, בעוד ששורה ארוכה של קצינים יוצאי אוסלו שממשיכים להשפיע על ההתנהלות הצבאית במדיניות ההכלה.

בנוסף, היא מציינת כי בישיבות עבודה, הצוות המקצועי גורם לשר לשנות את דעתו, ויש כל מיני סיבות שלשר אין את הכלים לבדוק ולהעביר ביקורת על גורמי המקצוע שעושים ככל העולה על רוחם.

בנושא המשך הקרבות ברצועת עזה ומשבר השבויים, העיתונאים ואמצעי התקשורת מתמקדים לדבריה בהדגשת החולשות ובהצגת תמונה שלא תמיד משקפת את כל האמת. המצב ברצועה הוא לא רק חמור, לדבריה אלא גם מורכב, כאשר מרבית הבתים ברצועת עזה ניזוקו בעוד אין לתושבי הרצועה לאן לחזור.

עוד מוסיפה כי הממשלה מתמקדת בניסיון לפתח ולנהל משא ומתן עם חמאס על מנת לשחרר את השבויים. אולם, חמאס מסרב לקבל את ההצעות ומעלה את הדרישות ככל שעובר הזמן. בנוגע לתפקודו של ראש הממשלה, הדגישה כי ישראל פועלת בשיתוף פעולה עם מדינות קרובות וחשובות. מהדברים שנאמרו נקבע כי חשוב להתחשב בתפיסות ובדרישות של הפרטנרים הבינלאומיים ולהתייחס להם בהתאם.

 עוד נאמר על ידה כי ראש הממשלה מוצא עצמו במצב מורכב, שבו הא נאבק למצוא איזון מתאים בין עמידת יעדי הביטחון והגנה לבין הלחצים והפעולות הבינלאומיות. נוסף ניתן ביטוי להערכתו וליכולתו המוכחת בניהול משא ומתן תחת הלחצים הבינלאומיים, ולדבריה, הוא האיש הכי מתאים להתמודדות עם האתגרים שבפניו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גילה גמליאל לשר הבטחון: התנצלו על פרסום הסרטון נגדי

דניאל נחמיה

נתניהו מתייחס לתליון: צריך נאמנות לערכים ולעקרונות שלנו

מערכת ליכודניק

פרשת וירא – הסנגוריה הציבורית של אברהם אבינו על סדום ועמורה

אלי כהן

פרשת “וישב”

אלי כהן

זוכרים את פעילות האצ”ל בירושלים

עינר אביב

הפלסטינים הצליחו להתקבל לאינטרפול

אביגדור הדר
דילוג לתוכן