19 C
תל אביב
5 במאי 2024
ליכודניק
כללי

פינת הצעירים: הכירו את המשפיען אלעד רוטבאום

אלעד רוטבאום (27) הוא פעיל ימין שזכה לאחרונה לפופולריות בתפקיד משפיע רשת ברשתות החברתיות, בעיקר באמצעות סרטוני הסברה קצרים שהעלה ברשת “טיקטוק”. מטרת הסרטונים הייתה להגביר את המודעות בקרב הצעירים לחוסר השוויון ולעוולות השונות שנעשות על ידי השמאל.

 עיסוקו בנושא התחיל כתוצאה מהשוואה אישית ומסיקור התקשורת המוטה לטובת השמאל, אשר אותו הוא נחוש לתקן. את שירותו הצבאי עשה בדובר צה”ל, ולאחר מכאן עבד בערוץ 12 ובערוץ הכנסת בתור תחקירן.

 מדיווח על תקופתו בתקשורת ציין כי הייתה מאתגרת עבורו, בעיקר בסביבה שבה השמעת דעות ימניות לא הייתה מקובלת. בין היתר מתוך החשש שהשמעת דעות ימניות יובילו לפגיעה במעמדו במקום העבודה ואף לאבדן המשרה.

 לדבריו, על אף הנדסת התודעה והאווירה שמנסים ליצור באולפני התקשורת, הדור הצעיר נוטה ימינה. הוא מאמין כי אחרי אירועי ה-7 באוקטובר ובעקבות האתגרים הביטחוניים שישראל ניצבת בפניהם, מגמה זו רק תלך ותתגבר.

 הוא בוגר תואר ראשון בממשל, דיפלומטיה ואסט׳ מאוניברסיטת רייכמן. מתגורר כיום בחולון.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בירושלים למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

ליכודניק מרכין את ראשו בשל פטירתו של אורי פרג’

עינר אביב

מירי על המפה

הרויזיוניסט

ח״כ ואטורי: ״אם לא ניכנס לרפיח כל הנרצחים היו לחינם״

רועי אזולאי

בוריס אפליצ’וק: ליברמן פגע בעלייה הרוסית ואני מתכוון לתקן זאת

מערכת ליכודניק

אורן חזן, דגן ובנט “שלושת המוסקטרים שחיים מספין לספין”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן