18.1 C
תל אביב
8 במאי 2024
ליכודניק
כללי

כמעיין המתגבר: יאיר מעיין בפנייה דחופה לבן גביר

אמש התאספו מאות מפגינים רובם בני העיר ערד לחסום את משאיות הסיוע ההומניטרי שנשלחו מירדן לעבר רצועת עזה. משאיות הסיוע אשר עשו את דרכן, נתקלו בתושבים נחושים שניסו לחסום אותן בפאתי העיר .
המשטרה, שליוותה את השיירה, הפעילה את כוחות השיטור העירוני של עיריית ערד כנגד המפגינים .

במכתב שכתב יאיר מעיין, ראש העיר פנה לשר בן גביר והצהיר כי אם ימשיכו לדרוש ממנו למנוע את חסימת הסיוע, יסגור את יחידת השיטור העירוני. בהמשך מכתבו של ראש העיר הבהיר כי הוא רואה את הדברים בחומרה ודרש לאסור לאלתר שימוש בעובדי ורכבי העירייה כסיוע לליווי שיירות סיוע למחבלי החמאס לדבריו בעוד החטופות והחטופים נמקים בשבי בתנאים הקשים ביותר ובסכנת חיים ברורה ומיידית.

בשיחה שקיימנו עם ג׳ולייט לסקר יו״ר סניף הליכוד בערד שנכחה בהפגנה, העידה כי מצב זה שם את השוטרים במצב אבסורדי שבו הם אמורים לפנות את תושבי עירם ולעיתים תוך שימוש באלימות.
בתגובה לסערה שעורר מכתבו של ראש העיר, השר לביטחון לאומי בן גביר, הכחיש כי היה מודע לכוונה לעשות שימוש בכוחות הסיוע העירוני של העיר ערד ושלח מכתב למפכ”ל בהמשך לפנייתו של ראש העיר. עוד הדגיש השר כי הוא מתנגד לכל שימוש בכוחות השיטור, בין אם מדובר בשיטור העירוני, הארצי או בכלל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אקוניס עם השומרונים בשומרון

אריק זיו

מצבם של בתי החולים הציבוריים הוא לא “ירושה קשה”!

דניאל נחמיה

עתירה למחוזי נגד התמודדותו של לניאדו

מערכת ליכודניק

צעירי הליכוד חסרי תועלת

אריק זיו

עימותים בין המשטרה למפגינים מהימין בהפגנה בהרצליה מול ביתו של גדי אייזנקוט

רועי אזולאי

החיילים כבר לא בודדים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן