16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
מוטי אוחנה
באנר ראשי באנר ראשי בליכוד

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את מוטי אוחנה

מתוך חוברת ליכודניק לראש השנה

ליכודניק גאה להציג את מוטי אוחנה – ליכודניק שורשי שיש לו קילומטראז' רב בתנועה, ג'נטלמן ואחד שמשגע את השמאלנים ברשתות החברתיות

 

מוטי יליד טבריה והוא בוגר תואר ראשון במזרחנות והיסטוריה מהאוניברסיטה העברית. הוא גם שימש כיו"ר תא הסטודנטים גלעד אביב שהיה תא הסטודנטים של הליכוד. לאחר מכן הפך למנכ"ל אגודת הסטודנטים ובהמשך הפך למומחה לחברות הנותנות שירותים חיוניים לסטודנטים. כך הפך למנכ"ל ויו"ר אקדמון, ויו"ר חברת איסתא שאין סטודנט שלא נסע לחו"ל דרכה.

 

מוטי הוא  חבר הנהלת ההסתדרות הציונית, חבר דירקטוריון קק"ל, חבר מרכז הליכוד וחבר לשכת הליכוד. בעבר שימש כיועץ לשר האוצר ולאחר מכן כיועץ השר למודיעין.

 

אולי הפעילות הכי חשובה שלו תהיה היא שהוא הקים בימים אלו והוא מכהן גם כיו"ר שלה עמותה בשם "התנועה לצדק משפטי" . מייסדי העמותה כולם חברי הליכוד והעמותה תפעל למען צדק במערכות החוק והמשפט לאור העיוותים שאנו חווים יום יום. הצלחתו תהווה תיקון היסטורי שכה נדרש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברק ואכילת הלב

עו"ד מיכאל נחמן

באר שבע חזקה עם הליכוד

עינר אביב

מה יעלה בעתיד הנגב?

מערכת ליכודניק

הנובל הראוי ביותר

אלי ורד חזן

מי עשה עוד סיבוב על טלי ?

אריק זיו ויזר

הרמת הכוסית לפסח של הליכוד העולמי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן