11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

טראמפ הפסיד, והדמוקרטים לא ניצחו !

לצערי טראמפ לא נבחר אבל אני מוכרח להדגיש באותה מידה שהתבררו שתי עובדות מהותיות : האחת – טראמפ הפסיד אבל המפלגה הרפובליקנית ניצחה. למרות שהפרשנים הישראלים תומכי המפלגה הדמוקרטית הסבירו לנו כי אלו בחירות של סוף עידן המפלגה הרפובליקנית. קהילות רבות של אפרו אמריקנים, היספנים והרבה יותר יהודים הצביעו הפעם לרפובליקנים. מבחינה דמוגרפית זהו העתיד. 
במקביל, הגורם הפרוגרסיבי משתלט על המפלגה הדמוקרטית והדבר רע לא רק לארצות הברית אלא בייחוד לישראל. אבל מתברר כי גם הקהילות האלה יותר חכמות לא רק מאותם קולות פרוגרסיבים אלא גם מהפרשנים בהדי גרועים שלנו.
מתברר כי בקהילות האלו פשוט הצביעו לנציגי המפלגה הרפובליקנית בצורה גורפת והם סמל לעתיד לבוא משום שאם המדמה הזאת תימשך ביידן עשוי להיות הנשיא האחרון של המפלגה הדמוקרטית להמון שנים משום שאותן קהילות סולדות מאותם אנרכיסטים. 

לאורך הקדנציה של טראמפ ראינו את השמאל הקיצוני בארצות הברית מלבה את אש האלימות במחאות. תמיד ניסו להנחיל לנו ההנחה כי הימין אלים והשמאל עדין, אך היום יותר מתמיד אנחנו יודעים שהשמאל אלים בכל קנה מידה. אפילו בתוצאות הבחירות, הימין תמיד קיבל את הכרעה בקלפי, השמאל מעולם לא.

בואו לא נשכח : כאשר התכוננו לתוצאות הבחירות בארה"ב ראינו מדינה מתגוננת. חנויות ועסקים מיגנו את עצמם כנגד וונדליזים לליל תוצאות הבחירות.

והרי זה פלא : טראמפ הפסיד ואף חנות לא נבזזה ולא ראינו את אלו שיצאו להפגין כנגד זיוף הבחירות למרות שהם מאמינים שהבחירות זויפו. הם לא הבעירו את ארה"ב כמו שעושים האנרכיסטים.

דרוג האשראי
התברר כי כל הנבואות התבדו : גנץ, לפיד, בנט ודומיהם אמרו לנו שמדיניות הממשלה, בייחוד מדיניות שר האוצר וראש הממשלה, יביאו להורדה בדירוג האשראי של מדינת ישראל.

התברר כי העמידה של שר האוצר מול הפקידות הבכירה שלו כולל היועץ המשפטי המדליף, הייתה במקומה.

קצת מדהים כיצד כאשר התברר כי הדרוג של מדינת ישראל נשאר על כנו, מיד לפיד קפץ ואמר בזכותו, גנץ שרק לפני שבועיים נתן הערכה כי הדרוג ירד השבוע התברר כי הוא כרגיל מברבר עצמו לדעת. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בבית שאן

אריק זיו ויזר

המריונטות של ארנון גלעדי

אריק זיו ויזר

הפלג הצפוני והדרומי בליכוד

אריק זיו ויזר

גדעון סער נפרד מד"ר מיכאל אבן

הרויזיוניסט

האיש שלנו במעלות

דניאל נחמיה

בנימין נתניהו לפרס נובל לשלום!

דניאל נחמיה ותומר רוזנטל
דילוג לתוכן