21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

סוגיות שעל הפרק

חשבתם שההודעה המשותפת של בנט ולפיד על הליכה לפיזור הכנסת תהיה השיא של הבעיות בישראל? אז חשבתם.

שאלות שעל הפרק מעלות מחשבה ודיון בנושאים שלו היו מתקיימים במדינות אחרות, היה נראה לנו אך טבעי שהתשובה עליהן ברורה. אבל בישראל, כמו בישראל, השאלות האלו ישארו פתוחות לפחות עד שתתקבלנה הכרעות.

  1. שואל, ובצדק, עו״ד דוד פורר – ״איפה יהיה מעון רה״מ״? לכאורה, מעת שהודיע בנט על פיזור הכנסת אין כל חובה, חקוקה או אחרת, להמשיך את עבודות השיפוץ המסיביות (שכזכור, נעשו בעלות של כ-50 מיליון שח, וכפי הנראה ללא האישורים המתאימים לכך). בעת שמתבלטות דרישות האבטחה המחמירות לראש ממשלה – מה הטעם להמשיך ולשפץ מעון פרטי שאין כלל דרישת אבטחה לגביו על חשבון הקופה הצבורית? אם בנט ימשיך להנות מהפירות שיצמחו לו שכבר אינו זקוק למעון רשמי שכן בקרוב מאוד יעביר את המקל ללפיד – האם יחזיר כספים לקופה הציבורית?; ובכל מקרה – מדוע הוא לא יכול היה להיכנס לבלפור, אבל כפי שעולה מהכותרות בשעות האחרונות – לפיד דווקא כן יכול?

2. שואלת איילה חסון, ובצדק – מה יעלה בגורל הנורווגים? ובכן, כשם שדגי הסלמון נהנים מתקופת עדנה בה אין דגים אותם – כך עולה משאלתה של חסון באשר לצורך בקיומם של ח״כים נורווגים והכל בתקופה בה ממילא 4 חודשים לא תהיה כנסת – שהרי כל התכלית לעצם קיומו של המנגנון הנורווגי הוא לאפשר לשרים לעבוד ולא להתרוצץ במליאה. ובהיעדר מליאה – מי ישלם ל-20 נורווגים משכורות, יממן את לדעתם, את עוזריהם, את צוותי הסיוע שלהם? נכון – ה צ י ב ו ר.

3. טוען בועז גולן, שהגעת נשיא ארצות הברית ביידן המתוכננת, תהיה בבחינת התערבות גסה בבחירות ויש לבטלה. נשאלת השאלה, האם הדמוקרטיה הגדולה בעולם תבין זאת לבדה ותקבל את המסקנות המתבקשות?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

EU leaders congratulate PM Netanyahu on the vaccines operation

דניאל נחמיה

נסגר התיק נגד מפגין שירק ואיים על יו״ר הקואליציה אופיר כץ

רועי אזולאי

חיים כץ שובר שתיקה ? או דום שתיקה ?

רועי אזולאי

נתניהו לליכודניקים: צאו להצביע לנבחרת מנצחת

מערכת ליכודניק

יריב לוין “צריך לחץ ציבורי כבד כדי לטפל במערכת המשפט”

אריק זיו ויזר

הליכודניקית שהגיעה כדי לעשות

אריאל אילוז
דילוג לתוכן