25.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

המועמד הסרוג שכבש את ערד:

במהלך מערכת הבחירות לרשויות המוניציפליות לשנת 2024 נרשמה דרמה בעיר ערד שהייתה מזוהה בשנים האחרונות עם השמאל הפוליטי. כאשר יאיר מעיין  (58)  המועמד הסרוג שנתמך בין היתר על ידי הליכוד וחסידות גור, נבחר ברוב קולות של 49.1% לכהן כראש העירייה. לאחר שהביס את ניסן בן חמו, שרץ מטעם מפלגת יש עתיד אותו הוא הקדים בפער משמעותי של-8.2% לאחר ספירת הקלפיות.

ניסן בן חמו כיהן כראש העיר ערד משנת 2015, זכה ל40.1% בלבד ויפנה את מקומו לאחר שלא הצליח לשמור על כיסאו. מעיין שימש בעבר כמנכ”ל הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב, כמנכ”ל עיריית ירושלים וכמנכ”ל משרד התשתיות. מעיין בעל תואר שני במימון מהקרייה האקדמית אונו, נשוי לאורלי ואב ל-6 ילדים.

יש לציין שגם בעיר חולון נרשם הישג משמעותי לימין כאשר שי קינן (42) ניצח את מוטי ששון ראש העיר המיתולוגי שכיהן משנת 1988. קינן נבחר באוקטובר 2013 למועצת העיר וכיהן כסגן ראש העיר. שימש יועצו של יו”ר ועדת הכלכלה גלעד ארדן.

אתר ליכודניק מאחל לראשי הערים החדשים בהצלחה!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברקת – ממש, אבל ממש, לא מה שניסו למכור לכם

אריק זיו ויזר

יו״ר הליכוד העולמי הנבחר: דני דנון!

דניאל נחמיה

ליכודניק משתתף בצערו של חברנו ח”כ דוד ביטן

דניאל נחמיה

גל השריפות והליכודניקים שפתחו את הלב

אריאל אילוז

ליכודניק משתתף בצערה של השרה גילה גמליאל בשל מות אמה

ליכודניק

אלון אלראי ניצח אתמול בגדול בבחירות שהתקימו לרשימת הליכוד למועצת העיר העיר נתניה .

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן