32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

נושאת הדגל

בפעם השלישית ברציפות זכתה חברת הכנסת שרן השכל במקום הראשון במדד החירות, בין היתר בזכות מאבקה למען אי הפללתם של צרכני הקנאביס לשימוש עצמי. מדד החירות מופק בכל שנה על ידי התנועה הליברלית החדשה והוא מדרג את חברי הכנסת על פי תרומתם לחקיקה המקדמת את ערכי החירות והשוק החופשי.

מאז היבחרה לכנסת, הציבה חה"כ השכל את עצמה בראש המאבק לאי ההפללה. "מאות אלפי אזרחים נורמטיביים עלולים לראות את עצמם מוגדרים כעבריינים עם כתם שידבק בהם לכל החיים ויפגע בסיכוייהם להתפרנס בכבוד," אומרת חה"כ השכל, "מדובר בעוול נוראי אשר מאיים על אנשים מכל המגזרים ומכל השכבות החברתיות. משטרת ישראל ובתי המשפט מבזבזים משאבים אדירים במלחמה נגד צרכני הקנאביס במקום להשקיע אותם בשיקום ובגמילה".

בנוסף לאי הפללה, חה"כ שרן השכל מקדמת חקיקה למען הורדת מחירי המזון בישראל או כפי שהיא מכנה זאת "שחרור משק המזון הישראלי". ידוע לכל כי מחירי המזון בארץ הם בין הגבוהים בעולם המערבי, בעיקר בשל קיומם של מונופולים חוקיים, רגולציה כבדה וחסמי ייבוא.

מבין הגורמים ליוקר המחייה בארץ, זוכות המועצות החקלאיות למקום של כבוד. "כמו בברית המועצות לשעבר, מועצות הצמחים קובעות מי יכול לייצר, באיזו כמות ובאיזה מחיר. התוצאה היא חוסר תחרות, מחירים מופקעים, מוצרים באיכות בינונית, תפוקה נמוכה ומשכורות עלובות לעובדים. ביטול המועצות החקלאיות ופתיחת השוק לייבוא חופשי יאפשר להפחית באופן משמעותי את יוקר המחייה למען כל אזרחי ישראל ובמיוחד השכבות החלשות", אומרת חה"כ השכל ומספרת "אני מקדמת חקיקה לביטול מועצות שונות כגון מועצת הדבש או הצמחים שתאפשר להביא להורדות אמתיות במחירי המזון בישראל".

ההליכים שמובילה חה"כ שרן השכל הולמים את חזון הליכוד והערכים של הוגה מפלגת "הליכוד", זאב ז'בוטינסקי, אשר נולדה ממיזוגן של מפלגות חרות והמפלגה הליברלית ותמיד הוגדרה כתנועה לאומית וליברלית. כאמור, חה"כ שרן השכל החליטה להניף בגאווה את דגל החרות, ובכך להוביל מדיניות חברתית שבאמת מיטיבה עם השכבות החלשות.

חה"כ שרן השכל נולדה בקנדה לאב ישראלי ולאם עולה חדשה מצרפת. היא עלתה לארץ בגיל שנה וגדלה בכפר סבא. את שירותה הצבאי ערכה כלוחמת במג"ב בירושלים במהלך האינתיפאדה השנייה. לאחר שירותה הצבאי היא פנתה ללמוד לימודי ווטרינריה באוסטרליה ועבדה שם כאחות ווטרינרית. עם שובה לארץ פרצה המחאה החברתית והיא החליטה להצטרף למאבק לעיצוב פני החברה הישראלית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סוזי ארניה בקמפיין: די לשיימינג כלפינו

מערכת ליכודניק

הליכודניקים החדשים נחשפים בערוותם

הרויזיוניסט

מערכת ליכודניק

ומי ידאג לזכויות היועצים בכנסת?

דניאל נחמיה

כך לא מתמודדת הממשלה עם נהרות של דם בחברה הערבית

דניאל נחמיה

הכנס המשפטי של המחנה הלאומי

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן