21.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

הדור הבא של הימין: הכירו את המשפיען עידו גבעוני

עידו גבעוני (23) הוא פעיל ימין שעלה לתודעה בתור משפיען רשת בתקופת הרפורמה המשפטית אשתקד והחל לאחרונה להופיע בערוץ 14. במסגרת פעילותו ברשתות החברתיות העלה סרטוני הסברה קצרים בעיקר ברשת ״טיקטוק״, שנועדו להגביר המודעות ביחס לחוסר הצדק והעוולות השונות שנגרמות לימין בקרב הצעירים. זאת כתוצאה מהתנהלותה של הרשות השופטת במשוא הפנים ובשל הסיקור התקשורתי המוטה לטובת השמאל בערוצי המיינסטרים ובעיתונות.

 בעבר העיד על עצמו שהוא חש מחויבות גדולה לתקן את העוול שנעשה לימין, אותו הוא הגדיר ״כמשימת חייו״. אמנם לטענתו על אף הסיקור המוטה והשקרים הרבים המופצים בתקשורת, ״הדור הצעיר הופך לימני יותר״. תופעה שאנו שאנו רואים היום באופן נרחב בקרב כלל הציבור, לאור אירועי ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל.

כמו כן, לדבריו של גבעוני אירועי השביעי באוקטובר ״חיזקו בקרב הציבור הימני את הצורך ברפורמה במערכת המשפט״. מה שלא בא לידי ביטוי בצעדים קונקרטיים של הממשלה לחידוש הרפורמה, זאת לאור מלחמת חרבות ברזל והנוכחות של חברי ״המחנה הממלכתי״ בממשלה שלא מאפשרים את חידוש החקיקה.

אמנם לאור צעדיו האחרונים של יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ נראה כי ימיו בממשלה הם ספורים בלבד. כמו כן, צה״ל עשה התקדמות משמעותית בחודשים האחרונים לקראת השלמת היעדים שהציב לו הדרג המדיני ברצועת עזה. למרות זאת, נראה שהרוב המוחלט של חברי הכנסת והשרים השלימו עם כישלון המהלך ולא מעוניינים בחידושו בימי הממשלה הנוכחית, מאחר וטרם הוצבו יעדים בנושא.

בין היתר מתוך החשש מהבהרת המדינה ומחידוש ההפגנות ביום שלאחר המלחמה בו נרצה לשמר את תחושת האחדות כיום בציבור. בנוסף להטרדות חוזרות ונשנות במקומות ציבוריים ובנוכחות משפחתם, כפי שנעשה להם בתקופת הרפורמה. לכן לא נראה שישנה אפשרות להשלמת המהלך לתיקון מערכת המשפט בעתיד הנראה לעין.

על אף התחושה הרווחת בציבור שהמלחמה חיזקה את הצורך ברפורמה ובהחזרת המשילות. כעת ביתר שאת לאור האתגרים הביטחוניים שישראל ניצבת בפניהם בחזיתות השונות המחייבים נקיטת צעדים.

@ido_givoni

למרב מיכאלי וליחיא סינוואר יש אינטרס משותף #עידוגבעוני חרבותברזל מרבמיכאלי

♬ צליל מקורי – עידו גבעוני



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הוגשה רשימת הליכוד לכנסת ה-24

דניאל נחמיה

ברכות ללירן שצ’וקין – יועץ תקשורת הנכנס לח”כ ואטורי

דניאל נחמיה

נילי אהרון בעתירה לבית הדין של הליכוד נגד ראש העיר ירוחם

דניאל נחמיה

הורים שכולים קוראים לאחדות

אריק זיו ויזר

סוגיות שעל הפרק

מערכת ליכודניק

בוריס אפליצ’וק בועט – שואף לשריון ברשימה: “הקול הרוסי טרם אמר את דברו”

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן