20.1 C
תל אביב
1 במאי 2024
ליכודניק
כללי

סערה בוועדת החוץ והביטחון: טלי גוטליב הוצאה מהדיון

היום בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, במהלך דיון מתוח שנגע לבחינת הפעולות למניעת פגיעה בנבחרי ציבור בהפגנות ובמחאות בסמוך לביתם, הוצאה טלי גוטליב בקריאה שלישית לאחר וויכוח סוער עם חברי הכנסת רון כץ ממפלגת ״יש עתיד״.

וויכוח זה היווה את נקודת השיא בדיון מתוח בוועדה, שהסלים לאחר קריאתו של כץ שניסה להציג את הפגנות האנרכיסטים בקפלן בתור כלל משפחות החטופים למורת רוחה של גוטליב, שמצידה האשימה את השמאל שעושה שימוש ציני במשפחות החטופים לצרכים פוליטיים.

עוד יצאה במהלך הדיון בקריאה לחזק את השוטרים ואת אנשי המשטרה על רקע ההתקפות האחרונות של השמאל על אנשי משטרת ישראל, שהגיעו לשיא עם השלכת לפיד של אחד מראשי מחאת ״אחים לנשק״ רועי גורדון, שנעצר אתמול על רקע גלי ההסתה.

באשר למראות הקשים של הפגנות השמאל הרדיקלי לדבריה ״במשך השנה שקדמה למאורעות אוקטובר, שכללו הפגנות, עידוד סרבנות והבטחות שלא יהיה לנו מודיעין, חיל אוויר וטייסים החלישו את המדינה, הוציאו את דיבת הארץ רעה ונתנו אור ירוק לחיזבאאלה להתקיף אותנו״.

ביחס להתנהלות הימין לאחר ה-7 באוקטובר הוסיפה כי ״האמת הכואבת חייבת להאמר, שהימין טעה שנהג בממלכתיות ולא שאל שאלות קשות את ראש השב״כ, ראש אמ״ן ובכירים נוספים, שהיום ממנים את דור המפקדים הבא של צה״ל בדמותם ובצלמם תחת עטה הלחימה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ נאוה בוקר הגיעה לטורניר לזכרו של אבי רן ז”ל

אריאל אילוז

האם המשטרה אספה חפץ מיותר ?

אריק זיו ויזר

“החרדים בבית שמש מתעוררים”

אריק זיו ויזר

עברה הצעת החוק של ח”כ אושר שקלים ובועז ביסמוט המחייבת להצמיד תמונות של נזקי העישון

רועי אזולאי

הליכוד סניף בודפשט

אריק זיו

תוצאות פריימריז 2022 רשימה ארצית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן