21.2 C
תל אביב
30 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

אושר שקלים בפנייה לשר הביטחון: יש לשנות את הקוד האתי של צה״ל

חבר הכנסת אושר שקלים יחד עם חבר הכנסת צבי סוכות פנו היום לשר הביטחון יואב גלנט, ביוזמה שהגיע על רקע התבטאויותיו השונות של פרופ׳ אסא שיצא נגד חיילי צה״ל, לרבות המתנחלים, לשנות את הקוד האתי של צה״ל.

על המכתב שיועד לשר הביטחון גלנט חתמו כ- 16 חברי כנסת שונים מהימין, בבקשה לשנות את הקוד האתי של צה״ל במטרה להתאים אותו למצב הביטחוני שישראל מצויה בו ולשדר בעת הזו אחדות, רוח קרב וניצחון.

בפנייתם של חברי הכנסת צבי סוכות ואושר שקלים אמרו ״בשנה האחרונה היה כשר ממובילי קו הסרבנות , ובשמה המכובס הפסקת התנדבות. כשר מתראיין ומוביל קו חדש המוציא מתחת לאלונקה את טובי בנינו״.

עוד הוסיפו ״בהתחשב בכך ובהתבטאויותיו האחרונות – כשר לא יכול עוד להיות מזוהה עם הקוד האתי של צבא העם המגן על כולנו״.

ואכן, כפי שפורסם לאחרונה במהלך ראיון שנתן באוניברסיטת רייכמן בנוכחות פרופ׳ יניב רוזנאי וליאב אורגד שהתנערו מהתנהלותו של כשר, לאחר שכינה את המתנחלים ״הטבעת העכורה במרק של החברה הישראלית״. 

זאת בימים שבהם רואים את ההקרבה העצומה של בני הציונות הדתית שהתגייסו בהמוניהם ומאיישים כעת את כל שדרת הפיקוד של יחידות השדה צה״ל ונופלים באחוזים מטורפים ביחס לכלל האוכלוסייה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אקוניס מצטרף למאבק בקונסוליה הפלסטינית אותו מוביל ניר ברקת

מערכת ליכודניק

מאות השתתפו בטקס האזכרה המרגש שערך ‘המטה החרדי בליכוד’ בבני ברק לזכרם של חללי צה”ל החרדים

עינר אביב

מי עומד מאחורי ליכוד NEWS

אריק זיו ויזר

השמאל כן רצח 

אריק זיו ויזר

העוצמה האמיתית של ישראל

חיים פוזן

ועדת החוקה התכנסה ואלו החלטותיה

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן