20.1 C
תל אביב
1 במאי 2024
ליכודניק
כללי

מאי גולן במסר לתקשורת: די להסית!

בנאום שנתנה אתמול השרה לשוויון חברתי מאי גולן במליאת הכנסת, על רקע הפילוג הפנימי בנושא החטופים, שבדומה לכל סוגיה אחרת הפך לקרדום לחפור בו עבור התקשורת והגורמים המעוניינים בהפלת הממשלה, הזכירה למי ששכח שמדינת ישראל הותקפה ב-7 באוקטובר על ידי ארגון טרור אכזרי, במתקפה שעמנו לא חווה מהשואה.

בנוסף שיבחה את הלוחמים וחיילי צה״ל ש״עוז רוחם״ לדבריה היה מה שאפשר לישראל להתעשת בכזאת מהירות ולקום על הרגליים. היום עם הישגים שנרשמו בין היתר בחיסול של כ- 15,000 רוצחים, 3800 שבויים ואלפי מחבלים פצועים שיצאו מכלל יכולת לחימה – הם גיבורי הניצחון והתהילה.

כמו כן, השרה התייחסה בדבריה לסיקור התקשורתי בערוצי התעמולה והפרשנים השונים, על רקע המסרים לפיהם צה״ל מפסיד ואכן לעדותה, אינספור הודעות מלוחמים בשטח שזועקים לתקשורת להפסיק להחליש ולפלג, בעודם מתמודדים עם מנהרות ותשתיות טרור שלא ידעה שום אומה.

בייחוד שאותם הפרשנים לדבריה, היו הפרשנים שסיפרו לנו בשנת 2021 שרוסיה תכבוש את אוקראינה בתוך ימים בודדים, כאשר בפועל המלחמה נמשכת כבר מעל לשנתיים. עכשיו האנשים האלו הם אלו שאומרים שהמלחמה נגמרה וסופרים דקות לחימה של הלוחמים שלנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא רק טייבה, ועדה קרואה

הרויזיוניסט

סוכם: יוקם כבל חשמלי שיעבור בין ישראל לקפריסין

רועי אזולאי

קינן רץ למרחקים ארוכים

אריק זיו ויזר

חשיבות אמינות ההנהגה על איכות חיינו

פורום פכ"ל

בית הדין דחה את העתירה של איוב קרא

מערכת ליכודניק

משחק לזכרו של מיכה גולן

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן