28.1 C
תל אביב
17 במאי 2024
ליכודניק
כללי

ח״כ עמית הלוי נפגש עם ויקטור אורבן בכנס השמרנים CPAC

 בביקורו של ח״כ עמית הלוי מטעם הליכוד בכנס השמרנים CPAC שהתקיים בעיר בודפשט בהונגריה, במהלכו נפגש עם ויקטור אורבן ועם מנהיגים שמרנים נוספים מספרד, גיאורגיה, סלובניה, רומניה, אסטוניה, הולנד ומכל רחבי העולם. 

בביקורו התמקד בהדגשת הצורך בפני הנהיגים להגביר את החיבור בין התנועות השמרניות בעולם, על רקע  שיתוף הפעולה בין הכוחות הפרוגרסיביים במערב עם האיסלאם הראדיקלי ואמצעי התקשורת שמאיימים לדבריו על עתיד העולם ומפעילים טרור מחשבתי גלובלי.

הוא הוסיף כי האיום הוא על כל מדינות הלאום ועל כל מי שמעז לא לשתף פעולה עם “כללי הקהילה” הניאו-מרכסיסטיים, שכוללים כיום גם צידוק של כל אלימות של הפרולטריון החדש ה”מדוכאים עלי אדמות”.

על הפגישה עם אורבן אמר כי למרות נטיית השמאל לבקר את שלטונו של ויקטור אורבן, הוא ידיד ישראל שנלחם בעבור אותם האינטרסים של המערב בכלל וישראל בפרט. כמו כן, קרא חבר הכנסת הלוי למעצמות העולם לחזק את ישראל כמדינת העם היהודי שמצויה בחזית המאבק של העולם החופשי.

בהמשך הפוסט שיתף בתובנה מרכזית שעלתה במהלך הביקור, כי יש היום יותר ויותר אנשים שלא מוכנים לקנות שקט ומבינים שעדיף לוותר על הכסות הליברלית שמאפשרת לארגוני טרור כמו חמאס, האחים המוסלמים או האייתולות באיראן להתעצם’.

בסיום הפוסט כתב חבר הכנסת ״הבשורות הללו נותנות הרבה תקווה בימים טרופים אלו. ומחדדות את החובה של ישראל, כמדינה שנשענת על מסורת יהודית לאומית וליברלית, עמוקה ועתיקת-יומין, להשקיע בקשר החשוב עם בני בריתה אלו, במקום המשך החיזור אחרי שונאיה ואויביה ברוח האיוולת: “שלום עושים עם אויבים” ושאר הסיסמאות האורווליאניות״.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בראשון לציון

אריק זיו ויזר

הדור הבא של הימין: הכירו את המשפיען עידו גבעוני

רועי אזולאי

פלר חסן-נחום: דם חדש בליכוד

מערכת ליכודניק

פרשת “תזריע מצורע” –נצור לשונך מרע

אלי כהן

שר התיירות יריב לוין נפגש עם עמיתו הטורקי, השר נאבי אבקי

הרויזיוניסט

נילי אהרון בעתירה לבית הדין של הליכוד נגד ראש העיר ירוחם

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן