26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד כללי

הליכוד סניף בודפשט

לפני כחודש יצא רכז קשרי החוץ של הליכוד, תמיר ורצברגר, לתקופה של שנתיים בבודפשט, הונגריה, לטובת לימודים ועבודה, אבל מעל להכל על מנת להמשיך לייצג את הליכוד ומדינת ישראל, הפעם מלב ליבה של אירופה.

לפני כחודש יצא רכז קשרי החוץ של הליכוד, תמיר ורצברגר, לבודפשט, הונגריה. לאחר שנתיים של פעילות אינטנסיבית של יצירת והידוק קשרים עם ארגונים ומפלגות פוליטיות בעולם, וקידום יזמות והחלטות פרו ישראליות בארגונים ומוסדות בינלאומיים, שכללו נסיעות תכופות ליעדים שונים בעולם, הכל במימון עצמי, החליט ורצברגר להעתיק את מקום מגוריו לבודפשט, הונגריה, על מנת להקל על העול הכספי והנסיעות הארוכות, שהיו כרוחים בפעילותו.

קבלתו של ורצברגר לעבודה באלעל ולתואר שני ביחסים בינלאומיים בבודפשט היוו עבורו הזדמנות פז לבצע את המהלך, שבעיניו מדובר בשליחות בכל מובן המילה.

ורצברגר, דור שלישי לניצולי שואה יוצאי הונגריה, שעל הקשר המיוחד שלו עם הונגריה כבר נכתב כאן בעבר, התחיל את פעילותו בהונגריה לפני כחמש שנים במסגרת הסוכנות היהודית, ומאז הקשר בינו לבין הקהילה היהודית בבודפשט הלך והתהדק, מה שהוביל לפני כשנתיים למשלחת רשמית של הליכוד לבודפשט בהשתתפות מנהל אגף קשרי חוץ, אלי חזן, יועץ ראש הממשלה, עומרי אקוניס, ומנכ”ל ארגון ‘חזון לאומי’, אריאל קלנר, בהזמתה של הקהילה היהודית בבודפשט, ומר קלמן סלאי, מזכיר ארגון הקרן להגנה ופעולה, המקבילה ההונגרית לליגה נגד השמצה האמריקאית.

עבור ורצברגר בודפשט היא מזמן כבר כמו הבית השני שלו וההתאקלמות שלו הייתה מהירה וטבעית, מה שאיפשר לו לא לבזבז זמן מיותר ולהתחיל לעבוד ולחזק את הקשר עם מפלגת השלטון ‘פידס’ והשותפה הקואליציונית של ‘פידס’, מפלגת הנוצרים הדמוקרטים, ועם ארגוני הצעירים שלהם. כך כבר בשבוע השני שלו נפגש ורצברגר עם נציגי קשרי החוץ של ‘פידליטס’, ארגון הצעירים של ‘פידס’, ודן איתם על השקת אירוע על יחסי ישראל-הונגריה. לפני כשבוע הוזמן ורצברגר להפנינג משפחות של ‘פידס’ והנוצרים הדמוקרטים, בהזמנתו של חברו האישי, טריסטן אזביי, ששירת בשגרירות הונגריה בישראל עד לפני כשנה, ולאחרונה מונה ללא פחות מאשר סגן שר החוץ ההונגרי. ההשקעה וההתמדה בהחלט משתלמת.

ורצברגר דואג גם להגן על כבודה של ועמדתה של מדינת ישראל גם באוניברסיטה בה הוא לומד, כפי שהזדמן לו השבוע להסביר לאחד המרצים, שהשווה בין מדיניות ישראל לפעולות גרמניה הנאצית, כי הוא טועה, ואף להוציא ממנו בסוף וידוי כי הוא אכן מזדהה הרבה יותר עם ישראל.

נראה שיש למדינת ישראל ומפלגת הליכוד על מי לסמוך באירופה. בהחלט מסקרן יהיה להמשיך לעקוב אחריו ואחרי פעילותו, שנראה כי רק הולכת ומתעצמת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נסיכה שהיא חסידת אומות עולם

אלי ורד חזן

תוצאות בחירות בסניף הליכוד רעננה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

מאי גולן במסר לתקשורת: די להסית!

רועי אזולאי

ליכודניק משתתף בצערו של אופיר פרי בשל מות אימו

אלי חזן

פוטין חזק גם בישראל

עינר אביב

הכר את המועמד שלך לכנסת ה- 21 : דוד שאין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן