20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ כללי

כץ בוועידת הנשיאים : ״יש להקים חזית אחידה נגד ציר הרשע״

 במסגרת ״וועידת הנשיאים״ במעמד ראשי הארגונים היהודיים הגדולים בארה״ב, יחד עם שר החוץ הנכנס ישראל כץ שהחליף לאחרונה את שר האנרגיה אלי כהן בתפקידו, כחלק הסכם רוטציה שנקבע מבעוד מועד. כאשר במהלך הוועידה במסגרת נאום שנשא,  הצהיר כי הממשלה מחויבת להחזרת החטופים ולא תרפה עד להשבתם המלאה. כמו כן, המשיך השר בנאומו את קו המדיניות שאותו מוביל רה״מ נתניהו, כאשר אמר ״שהחמאס הם הנאצים החדשים״ וכי ״יש להמשיך את הלחימה עד למיטוט החמאס והחזרת החטופים״.

עוד התייחס, לאור הקולות הקוראים להגיע לעסקה ולהפסקת אש כחלק ממתווה חטופים. על כך אמר השר כץ, כי הדרך היעילה ביותר לשחרור חטופים בעסקה היא להמשיך בלחץ הצבאי״. בנוסף קרא לראשי הארגונים בארה״ב להתגייס על מנת לסייע בהקמת חזית חדשה מול ציר הרשע בהובלת איראן, שתפעל באמצעות ממשלת ישראל, במטרה להתמודד עם האתגרים השונים שמציבה איראן והאסלאם הרדיקלי.

בהערכה שנתן כחלק מהדברים שנשא ביחס להלך הרוח בחברה הישראלית לאחר המתקפה האכזרית של חמאס, אותה תיאר  ״כמתקפה נגד מדינת שראל ונגד העם היהודי״. לדבריו מתקפה זו ״שינתה את המציאות שלנו״. אכן, לאור סדר הגודל של האירוע בהתאם לדבריו של השר כץ, לא מן הנמנע שקונספציות שונות שרבים בציבור אחזו בהן ביחס לסכסוך הישראלי-פלסטיני, נתונות היום למגמת שינוי. בייחוד לאור הזוועות השונות שאירעו במהלך ה-7 באוקטובר, אותם תיאר השר במהלך הנאום ״מלירות בהורים אל מול עיני ילדיהם ועד לשריפת תינוק, שאותם תיאר ״כמעשים לא אנושיים״.

בהמשך לדברים אלה, הבהיר שהמאבק של מדינת ישראל בעת הזו הוא נגד האנטישמיות ונגד קמפיין ההסתה אשר מכוון לפגוע במדינת ישראל ובקהילות היהודיות בעולם. אשר בעת הזו שישראל מצויה במלחמה אנו מדווחים מגורמים שונים ביהדות התפוצות על עלייה חדה בגילויי אנטישמיות.

שכן, לאור מלחמת חרבות ברזל והפצת הפייק ניוז כחלק קמפיין ההסתה שממומן בין היתר על ידי מדינות עשירות כמו קטאר, מייצר אתגרים רבים לממשלת ישראל בגיוס של דעת הקהל העולמית לטובתה לצורך המשך הלחימה. שבהתאם לכך הזהיר השר כץ, כי אם ישראל לא תנצח במלחמה זאת, זה עלול להשפיע על יכולתה  לפעול בעתיד לפעול מתוך הגנה עצמית, על מנת להבטיח את בטחונה של המדינה היהודית ולפעול מול אויביה השונים״. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מאמצי ההסברה נושאים פרי: משלחת מטעם הפרלמנט האירופי תצא לישראל בסיוע גילה גמליאל

רועי אזולאי

גוברים הקולות בציבור הקוראים להקדמת יום הזיכרון לחללי צה”ל ביום אחד

אלי חזן

עידן חדש לבית”ר

אריק זיו ויזר

חונכים את “מוקד השלום”

אריק זיו ויזר

פלג תמיר – יו”ר מכון ז’בוטינסקי – איננו

נפתחה “שנת קבר יוסף” תחת הכותרת “לזכור ולחזור”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן