23.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

זה הארגון שמאיים על חייה טלי גוטליב ומשפחתה:

אמש (חמישי) אלמוני מטעם ארגון בשם ״הנוקמים הישראלים״ שלשל מכתב לכאורה לתיבת הדואר הפרטית של ח״כ טלי גוטליב מטעם הליכוד, שבו הארגון מאיים על חייה ובני משפחה. בעמוד הפייסבוק של חברת הכנסת ובו חשפה את דבר המכתב, שנכתב מטעם ארגון  ״הנוקמים״. כאשר בגוף המכתב הארגון האשים את הממשלה וחברי הקואליציה במתקפת ה-7 באוקטובר ועל כך הבטיח לבצע בהם ובמקורביהם פעולות נקם שונות. עוד במסגרת המכתב חברי הארגון רמזו שהם מכוונים לאירוע חסר תקדים, כאשר  גודל הפגיעה שמתוכננת על ידם, יעשה לדבריהם בהתאם לממדי האירוע של ה-7 באוקטובר.

 

בנוסף, לאור ההבטחה שתהיה ״פגיעה משמעותית״ בבני משפחותיהם ובני זוג שיהוו מטרה לפגיעה. הארגון הצהיר בנוסף כי תישקל האפשרות לפגוע גם בתומכי הממשלה ובאנשי תקשורת בולטים שמפיצים לדברי המכתב ״תעמולה״. עוד במסגרת הפירוט שניתן על ידי ארגון השמאל הקיצוני, שבמסגרתו פירטו מה בכוונתם לעשות. אשר כלל בין היתר, את השארת סמל הארגון על יד כל גופה. אולם עוד הוסיפו כי מאחר ויש לארגון עקרונות הם לא יהרגו את ״כל״ בני משפחתה שנכנסים בגדר ההחרגות שקבע הארגון.

 

בין אם דברים אלו נכונים באשר לתוכן המכתב ולנסיבות שהובילו אותו לידיה של חברת הכנסת טלי גוטליב, אין ספק כי מצריך חקירת משטרה וטיפול מצד גורמי האכיפה לאור חומרת האיומים במכתב חסר תקדים זה. ארגון זה הוזכר לאחרונה כאשר פורסם ב-7.2.2024 כי נשלח על ידו מכתב איומים בעל תוכן דומה לחברי הכנסת דלל ורביבו מהליכוד. במקרה של חברי הכנסת רביבו ודלל, לא ברור כיום מה מעמד החקירה, שכן נאמר שנפתחה חקירה משטרתית בעניין כבר ב-7 בפברואר, אמנם עד כה טרם דווח על התפתחות בעניין. לכן כעת לא ברור מי עומד מאחורי הארגון וכמה אנשים מונה, אם בכלל ומה היקף הפעילות שלו והיכולת לממש איומים אלה. לכן, יש להמתין לממצאים נוספים ככל שתפתח חקירה בנושא. שכן, 

 

שכן, ככל שתתברר תוכנו של המכתב, נראה כי קמפיין ההסתה בתקשורת וערוצי המיינסטרים נגד הימין נושא פרי לאור הקצנת המסרים. במהלך ההפגנות נגד הרפורמה יש לציין שחברי הכנסת מטעם הקואליציה שימשו כמטרה בפני המפגינים אשר רדפו אותם במהלך התקופה בכל מקום אפשרי. שכן, החודש אנו מציינים שנה להחרפת אירועי האלימות השונים מצד ארגוני השמאל, שבפברואר אשתקד, נרשמה תקרית חריגה שמסגרתה פורסם כי מפגינים חסמו את הכניסה לביתה של חברת הכנסת.  במקרה, שנועד לסכל את חברת הכנסת מלהגיע להצבעה בכנסת בתקופת הרפורמה.

 

בין היתר בשורה של אירועים, מאיתור של חברי כנסת במקומות שונים ויצירת מהומה סביב נוכחותם. כמו במקרה מפורסם ובו השר דיכטר הוכה על ידי מפגינים באמצעות מקל על ראשו, בעת שעשה את דרכו לעבר רכבו ועוד שורה ארוכה של מקרים בהם חכ״ים ושרים הותקפו והוטרדו בציבור. אם כי, מקרים אלה מהווים קפיצת מדרגה ברטוריקה של המתנגדים לממשלה ולתומכיה. לכן, מצריכה מהמשטרה למצות את אמצעיה על מנת לברר את הנושא. ביתר שאת, כאשר דנים בנסיון להלך איימים על נבחרי ציבור על מנת להניע אותם ממחויבויות פוליטיות שנעשו בפני הציבור.אם כי, עד כה טרם נאמר על ידי השב״כ או גורמי האכיפה כי מתכוונים להגביר את האבטחה סביב חברי הכנסת מטעם הקואליציה. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד: הניצחון מגיע מהשטח!

מערכת ליכודניק

שר הבט”פ במפגש עם תא לביא בבינתחומי: “מתפקידי לחזק את אמון הציבור במשטרה”

דניאל נחמיה

נתניהו מגיב לדברי הסתה של נתן זהבי

מערכת ליכודניק

הפטרת חזון העצמות היבשות

אלי כהן

בחירות קריטיות באילת: גבי קדוש מועמד הליכוד

דניאל נחמיה

ביבס.מנהיג.אמיתי

מתוך פוסט של מורן עג'מי
דילוג לתוכן