20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

עידן חדש לבית”ר

זאב בן-יוסף מספר על עידן חדשני ומלהיב שאליו נכנסה לאחרונה תנועת בית”ר היוזמת פעילויות מרתקות לנוער ולבוגרים כאחד

אכן, אין ספק שמשהו חדש ומקורי, חדשני ומסעיר, עולה ומתעורר בתנועת בית”ר, עם כניסתו של רועי מוסט לכהונת מנכ”ל התנועה במקום יעקב חגואל שנבחר לראש המחלקה לפעילות ציונית בהסתדרות הציונית. סניפים חדשים נפתחו וסניפים ישנים התעוררו לפעילות מוגברת ברוח נלהבת גם בארץ וגם ברחבי העולם. על פעילות זו מנצחים צעירים מוכשרים כמו תמר טננבאום, שרה העצני-כהן, הורציו ברנבאום ולאוניד ריידר. גם חטיבת בוגרי בית”ר הגבירה פעילותה והוכיחה נוכחות מרשימה בעלייה לתל חי ביום י”א באדר.

 

פעילות מרשימה במיוחד נרשמה ותועדה באמצעי התקשורת במעו”ז בית”ר בטבריה. התברר שלמעו”ז הטברייני הצטרפה קבוצה של נוער מבני צד”ל, צבא דרום לבנון לשעבר, שהצלחתם להיקלט בארץ הייתה כה רבה עד כי החליטו להצטרף לתנועת בית”ר, שהאקטיביזם הציוני שלה עולה על כל התנועות הציוניות האחרות. רבים מהם כבר עברו קורס מדריכים והם פועלים בהדרכת קבוצות נוער טברייני. דמו בנפשכם: נערות ונערים ילידי לבנון, מחנכים ילדים ישראליים על ברכי משנתו הציונית של זאב ז’בוטינסקי. ממש חזון אחרית הימים בהתגשמותו !  על יוזמה זו מגיעות למעו”ז בית”ר טבריה הרבה ברכות וטפיחות על השכם.

 

גם חניכי מעו”ז בית”ר ירושלים, בראשות מתן רוטמן הנמרץ, אינם טומנים ידם בצלחת. הם יצאו לפעולה של תרומה לקהילה – בשיתוף עם עמותת “חזון-פתיה”, המפעילה מרכז שיקום ותמיכה ובו משתלה העוזרת בשיקום נשים עם הפרעות נפשיות. רוטמן הנמרץ איננו מסתפק בכך. הוא מכין עתה תוכנית למנהיגות קהילתית לכיתות ח’ שיתחילו לפעול אחר הפסח. רוטמן מבטיח לבחור את הצעירים הרציניים ביותר, ייצא עימם לשטח כדי לפעול לקידום החברה הישראלית ברוח האקטיביזם הציוני של ז’בוטינסקי.

 

מסע פסח של תנועת בית”ר עומד להתקיים בחוה”מ פסח, בו תבוצע התנדבות בשיקום הכרמל, לינה ביער לביא באוהלי קק”ל, מסלולי הליכה רטובים, מסיבה עברית, כיף עם כל החברה’, ועוד המון הפתעות שלא נוכל לגלות כאן. עוד פרטים – באתר בית”ר.

 

לא מכבר התקיים יום כיף מגניב לשכבה הצעירה בבית”ר (כיתות ד’ – ז’), שכלל סיור מודרך באתר מיני ישראל (כולל צפייה בסרט תלת-מימדי) ופיקניקים מעו”זיים ביער בן-שמן.

 

לפני כחצי שנה, הוקמה מועצת בוגרים על ידי בוגרי קורס ב’ של שנת 2010. היא החלה לפעול באורח איטי, מדוד אך בטוח. עד כה הקימה המועצה שלוש ועדות שהן כבר חלק בלתי נפרד מהפעילות השוטפת של בית”ר, ואף סמל משלה עיצבה, סמל המיצג הנהגה צעירה ושאפתנית שאין ספק שזוהי רק ההתחלה שלה.

 

יש עוד הרבה מה לספר על העידן החדש והמלהיב בתנועת בית”ר, אבל מה שסיפרנו לעיל יספיק להפעם.

 

מדריכות בית”ר בערוץ 23

http://www.youtube.com/watch?v=K4OgWsIgPfs&feature=player_embedded

 

תל חי תשע”א / 2011

http://www.youtube.com/watch?v=S8pX307Liqs&feature=player_embedded

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גם ליהודי יש זכויות אדם-צעירי הליכוד מצטרפים למצעד זכויות האדם

אריק זיו ויזר

מגעים עם זאב בילסקי להרצתו לתפקיד ראש עיריית רעננה

אלי חזן

“אי אפשר לרפא את תחלואי החברה הישראלית באמצעות חקיקה דורסנית”

אריק זיו ויזר

בשורה להסברה הישראלית

עינר אביב

סקר הכל דיבורים 7.10.2010

אריק זיו ויזר

השרה לבנת קיבלה בברכה את ההחלטה להכשיר את הבנייה בשכונת היובל בעלי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן