22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

כהן לרה”מ: “קרא לביטול תאגידי המים”

אילן כהן,חבר הנהלת עיריית רעננה מטעם הליכוד,שיגר מכתב לראש הממשלה,בנימין נתניהו, ובו הוא הפציר בו להכניס למצע הליכוד את ביטול תאגידי המים בישראל

 

 

במכתבו טען אילן כהן טוען כי תאגידי המים הפכו לפרה חולבת והמחוקק לא שיער שהתאגידים שהפכו לחברות בע”מ יגרמו להעלאות מפתיעות בתעריפי המים לצרכן.

 

עוד הוסיף כהן: “ראשי ערים רבים מתנגדים להמשך פעילותם של תאגידי המים במדינה שכן תעריפי המים נסקו לשיאים חדשים והציבור משלם את המחיר הכבד מנשוא של העסקת עובדים רבים בתאגידים ותשלום מגוחך של מע”מ על המים”.

 

ונימק כי: “הליכוד שמכנה עצמו מפלגת העם ומפלגה חברתית מחויב לציבור”, ולפיכך הציע כהן “יש מקום לשבץ במצע הליכוד את ביטול תאגידי המים”.

 

את הדברים חתם כהן בכך: “התאגידים צברו כוח פוליטי רב ומינו עובדים ומנכלי”ם וסמנכלי”ם ורכבים לכל מנהל וכמובן המע”מ שהוא תוספת משמעותית לחשבון המים. יש גבול לסחיטה שהציבור יכול לשאת ולכן יש מקום שהליכוד יצהיר על ביטול תאגידי המים בכנסת ה-19. משיחות עם אזרחים רבים וראשי ערים אני חש שהציבור סולד מתאגידי המים וממתין ליום שבו הכנסת תהפוך את החקיקה לחקיקה נכונה וסבירה. יש לבטל ללא דיחוי את תשלום המע”מ על המים כצעד בונה אימון ראשוני כבר כעת וללא דיחוי”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של השר זאב אלקין בשל מות אימו

אריק זיו ויזר

המטה החרדי בליכוד נפגש עם סגן שר הביטחון

אלי חזן

פייגלין משנה כיוון, קיים פגישה היסטורית עם הקהילה הגאה

אלי חזן

מי לא רצה את המנדט ה32 לליכוד

אריק זיו ויזר

חברי מרכז הליכוד מגיבים להפגנות: מדובר באנרכיסטים

דניאל נחמיה

“יש לנו גם הזכות להגן על עצמנו בכוחות עצמנו”

אלי חזן
דילוג לתוכן