24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד ממשלה סניפי הליכוד

חברי מרכז הליכוד מגיבים להפגנות: מדובר באנרכיסטים

חבר המרכז אריאל אילוז התראיין אתמול לערוץ הכנסת ואמר: ״המחאה שאנו רואים בימים האחרונים היא מעבר לפוליטית: היא מסוכנת ואנרכיסטית״.

לטענת אילוז, הקרן החדשה לישראל פרסמה רק בימים האחרונים פוסט שמהווה ״מדריך למפגין״ בתכלית ללמד כיצד לשבש חקירה, כיצד להקשות על תהליך הזיהוי, בבחינת ״מדריך לאנרכיסט״.

מבחינת אילוז, המפגינים מוכיחים שכל האמצעים כשרים מבחינתם להשגת היעד שאותו הגדירו, הפלת שלטון נתניהו. לצורך הדגמה, תיאר אילוז את הניסיון ללינץ׳ בשוטר סמוי שנעשה בהפגנה בתל אביב.

אל אותו ראיון הצטרף גם חבר המרכז חיליק אטיאס, שלא חלק על הלגיטימיות של ההפגנות מההיבט הדמוקרטי של הזכות להפגין; אלא שלטענתו ההפגנות רחוקות מלהעלות על סדר היום נושאים חברתיים ומצוקות שגם ליכודניקים בעצמם שותפים להם. ״הקורונה פוגעת בכולנו״, אמר, וסייג כי ההפגנות לא נועדו לשנות את המצב הקיים או לדרבן את הממשלה כי אם לעלות על הגל של המחאה כדי להביא לקץ שלטון נתניהו. לסיום אמר, כי אלה אינן הפגנות שמשקפות מצוקה ציבורית אלא הן נושאות אופי פוליטי עם טעם מר של אנרכיה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גשם גשם בוא,וכולנו עם ביבס ורגב

אילנית בן ימין

המאבק הבא של רגב : דיור לזוגות צעירים

אריק זיו ויזר

תא לביא מארח את חה”כ יריב לוין /מאת: אריאל מורלי

אריק זיו ויזר

בסוריה מברכים על ניצחונו של איוב קרא

אריק זיו ויזר

ניר שור הוא היועץ הפוליטי החדש של השר ארדן

אריק זיו ויזר

סגן השר קרא חושף: סוריה מייצאת מים לישראל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן