21 C
תל אביב
2 במאי 2024
ליכודניק
כללי

בועז ביסמוט בביקור בטיוואן: ״אופוזיציה וקואליציה יודעים להיות מאוחדים בעולם למען ישראל״

חבר הכנסת בועז ביסמוט שב אמש ממשלחת מדינית חשובה מטעם הכנסת לטאיוואן, שם לקח חלק בביקור יחד עם חבר כנסת מהאופוזיציה. ביקור זה נחשב לביקור חשוב ביחסי שתי המדינות.

במהלך הביקור, חבר הכנסת הביע את הערכתו לנשיאת טאיוואן, טסאי אינג-ון, ולשר החוץ ג’וזף וו, על עמדתם הנחרצת בתמיכה בישראל כבר ב-7 באוקטובר, במיוחד בהשוואה למדינות שכנות שהתמהמהו בתגובתן. חבר הכנסת ציינו כי עמידה נחרצת לצד ישראל בתקופה זו מחזקת את הקשרים בין המדינות ומשקפת את הערכים המשותפים.

טאיוואן, דמוקרטיה יציבה ומתקדמת, מעוניינת להעמיק את שיתוף הפעולה עם ישראל בתחומים שונים, כולל ביטחון, טכנולוגיה וחדשנות. במהלך הפגישות עם המארחים, חברי הכנסת הדגישו את האתגרים המשותפים העומדים בפני שתי המדינות, כמו האיומים מצד גורמים המבקשים “לבלוע” את טאיוואן ולהשמיד את ישראל, בשל הערכים הדמוקרטיים והזהות היהודית של שתי המדינות.

המארחים בטאיוואן התרשמו מהיכולת של חברי הכנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה לפעול יחדיו למען טובת ישראל ולהציג חזית מאוחדת בזירה הבינלאומית. הם שיבחו את שיתוף הפעולה והאחדות שהפגינו חברי הכנסת במהלך הביקור, דבר שהותיר רושם חיובי וחיזק את היסודות לשיתוף פעולה פורה בעתיד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פתיחה היסטורית של סניף הליכוד בירוחם

אריק זיו

ימיו הקשים של הליברליזם הכלכלי בישראל

ליכודניק

אבי דיכטר לוקח אתכם להצביע בהפתעה

דניאל נחמיה

EU leaders congratulate PM Netanyahu on the vaccines operation

דניאל נחמיה

אקוניס עם השומרונים בשומרון

אריק זיו

פרשת נוח – בעוון הגזל בא המבול

אלי כהן
דילוג לתוכן