25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

ביקורת בליכוד: “כמה משלמים לפינקלשטיין?”

ישיבת ועדת הכספים של מפלגת השלטון פוצצה בשל טענות לחוסר שקיפות. מתוך תקציב של 36 מיליון שקל, לא נמסר פירוט על 14.5 מיליון שקל. “יש חור שחור בתקציב הבחירות”, אומרים חברים בוועדה. “כל מיליון שמעבירים להסברה מוריד לנו מנדט בשבוע”

איבוד המנדטים בסקרים וטעויות בקמפיין מביאים את המתח במפלגת השלטון לשיא: ישיבה סוערת של ועדת הכספים של הליכוד התפוצצה בזעם בעקבות טענות קשות בנוגע לחוסר שקיפות בתקציב ולחלוקת כספים מעוותת. חברי ועדה נטשו בכעס את הישיבה וטענו: “לא מוכנים להגיד כמה משלמים לארתור פינקלשטיין”.

הישיבה התקיימה שלשום בערב במצודת זאב בתל-אביב. ועדת הכספים של הליכוד התכנסה כדי לאשר את תקציב הבחירות בסך 36 מיליון שקלים (ללא תקציב הבחירות של ישראל ביתנו – י”ק). ההערכה היא כי התקציב המשותף יגיע לכ-50 מיליון שקל. הוועדה כוללת חברי כנסת של הליכוד, ראשי רשויות ופעילים מרכזיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מצפן הבחירות של המכון הישראלי לדמוקרטיה

אלי חזן

כחלון מוסיף המון

אריק זיו ויזר

אקוניס: “שמח לככב בתשדירי של בל”ד”

אלי חזן

סקר סופ”ש: הליכוד ביתנו ממשיך להוביל

אלי חזן

ד”ר בנט ומיסטר שטבון

אלי חזן

הצביעו מח”ל ותשתתפו בסקר “ישראל מצביעה 2013″ של ה”פלוג”

אלי חזן
דילוג לתוכן