24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

פינקלשטיין מתיישר עם קמפיין השטח

לאחר הצלחת קמפיין השטח, מטה הסברה מישר קו עם קמפיין השטח נגד ההצבעה המגזרית.

אתמול יו”ר המטה גדעון סער ציטט מתוך הסבר של קמפיין השטח, גדעון סער: “יש הרבה שנהנים מהירידה שלנו. בנט הוא שחקן חדש, וחלק ניכר מאוד מהמצביעים כלל אינם יודעים שמדובר במפלגה סקטוריאלית שלא מייצג את כלל ישראל”.

 

עכשיו מצטרף מטה ההסברה ומצטרף להתקפה על מפלגת הבית היהודי, כאשר הם מתחילים לחשוף את הדעות הגלותיות של חבריו של בנט.

מפורום מטה השטח מברכים את מטה ההסברה שנזכר שיש בחירות , והתחיל לפעול כדי להחזיר את המנדטים הבייתה לליכוד.


מתוך אתר הארץ

בהוראת פינקלשטיין, הליכוד מתמקד בקמפיין חדש במתקפה על הבית היהודי

בליכוד-ביתנו מודאגים מכישלון האסטרטגיה לפיה תקפו באופן אישי את נפתלי בנט ומציגים בקמפיין חדש את כל רשימת הבית היהודי כקיצונית

יהונתן ליס
02.01.2013
23:06

רשימת הליכוד-ישראל ביתנו השיקה היום (רביעי) קמפיין חדש ובו היא מחריפה את המאבק ברשימתהבית היהודי בהנהגת נפתלי בנט. בהוראת היועץ האסטרטגי של הליכוד ארתור פינקלשטיין, הקמפיין החדש יתמקד ברשימת הבית היהודי לכנסת, ולא בבנט, בניסיון להציג אותה כרשימה דתית-קיצונית ולהרחיק מצביעים מתונים בחזרה לליכוד.

בליכוד-ישראל ביתנו מתייחסים למאבק בבית היהודי כאל כישלון, לאחר שרשימתו של בנט התחזקה בסקרים האחרונים, על חשבון הרשימה המשותפת – על אף הקמפיין התקיף שהתנהל בשבועות האחרונים נגד בנט. בסקר “הארץ” שפורסם היום זכתה הליכוד ביתנו ל-34 מנדטים, לאחר שבחודש האחרון איבדה הרשימה בסקרים חמישה מנדטים. בנט זכה בסקר האחרון ל-14 מנדטים, ולפי סקרים אחרים, הבית היהודי עשויה להפוך למפלגה השנייה בגודלה בכנסת הבאה.

בניסיון לעצור את הצלחת הבית היהודי בסקרים, בנט הפך מוקד אישי לחצי קמפיין הליכוד. הליכוד תקף את בנט חזיתית בעקבות ראיון שהעניק לנסים משעל בערוץ שתיים, שבמהלכו הודיע כי יעדיף ללכת לכלא מאשר לפנות התנחלויות או מאחזים. הליכוד-ביתנו אף פרסם מודעה אנונימית בעיתונים היומיים ובה תמונה של בנט לצד ציטוט התבטאויותיו השנויות במחלוקת.

השבוע הופיעה מודעה נוספת באתר “ליכודניק”, שהציגה את בנט מאחורי גדרות תיל תחת הסיסמא: “הגטו היהודי”. בליכוד התנערו מהמודעה שפרסומה הוא פרי יוזמה של מועמד הליכוד לכנסת. בליכוד-ביתנו הבינו שהמתקפה האישית נגד בנט רק מחזקת אותו והחליטו למקד את המתקפה בחברי רשימתו.

“הבית היהודי מחזיק כיום בלא מעט מנדטים ששייכים לנו, ואנחנו מתמקדים במאבק להחזרת הבוחרים לליכוד”, הסבירו אתמול גורמים במטה ההסברה של המפלגה. במוקד הקמפיין מפורסמות עמדות שהשמיעו חברי הרשימה נגד נשים. “רבים ממי ששוקלים להצביע לבית היהודי אינם מודעים לחיבור של מפלגתם למפלגת תקומה ולאנשים שעומדים בראשה”, הסבירו בליכוד.

מחברי המודעה מסבירים כי הרב אליהו בן דהאן, שניצב במקום הרביעי ברשימת הבית היהודי מטעם תקומה, קרא לבטל את הוועדה למעמד האישה בכנסת. דוגמה נוספת שמנפקים מחברי המודעה היא בנוגע למוטי יוגב, מקום תשע ברשימת הבית היהודי, שהוביל את ההפרדה בין בנות לבנים בבני עקיבא בתקופה ששימש מזכ”ל התנועה. עוד מוסבר כי הרב דב ליאור, מנהיגה הרוחני של תקומה, צוטט כמי שאמר ש”אין ראוי שאשה תופיע בבתי המשפט”.

במקביל לקמפיין נגד בנט, העלתה הליכוד-ביתנו קמפיין שילוט חוצות בכל הארץ תחת הסיסמה: ״ ראש ממשלה חזק, ישראל חזקה״, שקורא למצביעים לא לחזק את המפלגות הסקטוריאליות בימין ולהצביע למפלגה הגדולה בגוש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ניצחון סוחף לליכוד בקריית שרת בחולון

אלי חזן

אזעקת מנדטים

אלי חזן

יעלון מדגיש : סרבנות שלילית

אלי חזן

הצביעו מח”ל ותשתתפו בסקר “ישראל מצביעה 2013″ של ה”פלוג”

אלי חזן

היום : בוגי בקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית

אלי חזן

אקוניס הוביל את המהפך במוסינזון

אלי חזן
דילוג לתוכן