25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ אקוניס במודיעין : להסיר הכובע בפני ראש הממשלה נתניהו

יו”ר ועדת הכלכלה ח”כ אופיר אקוניס הגיע למודיעין ושוחח עם מתפקדי הליכוד על נושאים כלכליים ומדיניים, יום לאחר הויכוח על תמלוגי הגז

יו”ר ועדת הכלכלה ח”כ אופיר אקוניס הגיע הערב למודיעין לחוג בית עם מתפקדי הליכוד בעיר לאחר שנענה להזמנתו של יו”ר מועצת הסניף חיים מרציאנו שמקפיד להביא ח”כים ושרים לדיונים ציבוריים עם נבחרי התנועה.

 

 

לכנס הגיעו עשרות מתפקדים ששמעו מאקוניס סקירה מקיפה על עבודתו כיו”ר ועדת הכלכלה וזאת יום לאחר הדיון הסוער שהתקיים בועדה בנוכחות ח”כים מהשמאל. אקוניס חזר והזכיר כי הוא פועל מבחינת הדרך הכלכלית רק על פי מורשת ז’בוטינסקי ומורשת בגין שהיתוו את דרך “הכלכלה החופשית עם הצדק החברתי”. אקוניס שב והזהיר מפני סובייטיזציה חוזרת של הכלכלה הישראלית.

 

חלק מהמתפקדים שהגיעו לערב הבינו לפתע כי המשמעות של ועדת הכלכלה בחייהם היא משמעות אדירה משעה שאקוניס הזכיר את התחומים המגיעים לדיון בועדה בה הוא עומד : תחבורה, איכות סביבה ונושאים נוספים.

 

 

אחד הדברים המעניינים בדיון הזה היה כי הוא לא היה דיון של מרצה ותלמידים אלא רב שיח שבו נטלו חלק כל המשתתפים שהפנו שאלות רבות והאירו הארות והערות מחכימות. ניכר בח”כ אקוניס כי הוא שולט בידע היסטורי נרחב שעה שנתן אין ספור אנקדוטות ודוגמאות היסטוריות, בעיקר מהימים בהם שימש כיועצו של שר האוצר  דאז בנימין נתניהו.

 

חלקו השני של הערב הארוך אך המעניין הוקדש לנושאים המדיניים ובו אקוניס ביקש להבהיר כי ראש הממשלה נתון ללחצים מדיניים וכי יש להוריד בפניו את הכובע על עמידתו מול אותם לחצים. כמו כן, הרחיב ח”כ אקוניס על הצורך במשאל עם ואמר כי “אני, אתה, אשתך, את ואתם נקבע את עתידנו בארץ הזאת אם ראש הממשלה יצליח להגיע להסכם מדיני”.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“אתם שגרירינו הנאמנים במאבקה של הציונות בזירה העולמית”

אריק זיו ויזר

נס תשעה באב

אריק זיו ויזר

התבטאותו של במאי עג’מי תדון במליאה בעקבות בקשתו של סגן יו”ר הכנסת ח”כ כרמל שאמה

אושרה בקריאה ראשונה:ייש​ום ועדת החקירה הממלכתית בעניין מפוני גוש קטיף

אריק זיו ויזר

בישיבת נציגי כל הסיעות השותפות למו”מ הקואליציוני סוכם:

יו”ר הכנסת : יש לעגן בחקיקה איזונים רחבים ביחס לחוק חופש המידע

אלי חזן
דילוג לתוכן