27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

נס תשעה באב

סגנית השר לאה נס קוראת למובילי המחאה לפעול למען אחדות חברתית ולצדק חברתי שיכלול את כל שכבות העם, כולל המגזר החרדי

ערב ט’ באב המסמל את חורבן הבית בגלל שנאת חינם, אירח יו”ר הכנסת ראובן ריבלין, ביחד עם יוזמת המפגש סגנית השר ד”ר לאה נס המשתייכת לציבור הדתי, את נציגי פורום “חרדים נעים להכיר“.

הפורום “חרדים – נעים להכיר” ביקש להתכנס לחתימה משותפת על אמנה חברתית לאחדות ולאהבת חינם בעם ישראל דווקא בימים אלה של מחאות ופלגנות בברכתה של הכנסת.

דרך פעילותם בפייסבוק, מבקשים נציגים מהציבור החרדי- לפרוץ את הסטיגמות- ולהציג לציבור הישראלי מי הם באמת. היוזמים מבקשים דרך לתקשורת אחרת מהאופן בו הם מוצגים בקרב הקהל החילוני ודרך אמצעי התקשורת.

כיום חברים בפורום מעל 4000 חברים, חילונים וחרדים, אשר מחפשים יחד גשר.

סגנית השר נס התייחסה בדבריה למחאה החברתית וציינה כי מתחת לפני השטח קיימת שנאה כלפיי המגזר החרדי, שעולה ונשמעת בהתבטאויות שונות במהלך השבועות האחרונים: “אנו מדברים רבות על כך ש”בשל שנאת חינם חרבה ירושלים”- במילים שנאת חינם, מדובר על חברה מעוותת, מנוכרת, עם פערים חברתיים עצומים ואדישות כלפי מצוקות של שכבות מסוימות, של האחר. אני מציינת זאת כאן בפורום זה- כי חשוב לי לומר שאני כמו רבים כמותי מזדהים מאוד עם הטענות העומדות בבסיס המחאה, כואבים את אותו הכאב עליו מוחים רבבות ברחובות- אך חשה גם אי נוחות. כאשר מתחת לפני השטח רוחשת הרבה איבה, הרבה ניכור, לציבור שלם. אני כואבת לשמוע, לא פעם מהדוברים שמתראיינים מן המחאה על אנחנו והם. שוב חוטאים בשנאת חינם. נס פנתה למובילי המחאה ובקשה כי “אם אנו מדברים על מחאה חברתית, על אחווה של העם- אז זה כולם כולל כולם! גם חרדים. בקוראכם העם החליט צדק חברתי- החרדי הוא חלק מהעם שלכם- שלנו! “



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין : מתפללים אִתכם לשלומם של הכורים הלכודים

אריק זיו ויזר

כץ עוקף את לפיד בסיבוב

אלי חזן

קבלו את שאול מופז – לא בדיחת השבוע אלא בדיחת העשור

אלי חזן

נורית קורן – עם הפנים לאזרח

אריק זיו ויזר

האיום הכלכלי הסיני והטורקי לא חמור פחות מהאיום האירני

אריק זיו ויזר

אקוניס : בקשת בינגו

אלי חזן
דילוג לתוכן