18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

שקט, כאן פוקדים!

עם תום המפקד: עלייה דרמטית במספר המתפקדים במגזר הלא יהודי בליכוד. מדובר בניצחון מוחץ לסגן השר איוב קרא שהצליח לפקוד מעל לשמונת אלפים חברים חדשים לליכוד.

 
 
עם סגירת המפקד בליכוד מסתבר כי  יותר משמונת אלפים מתפקדים חדשים החליטו להצטרף לליכוד ולשלם דמי חבר שנתיים וזאת במסגרת המאמצים הגדולים שהשקיעו החברים התומכים בסגן השר איוב קרא, שביקש להרחיב ולהעמיק את אחיזת מפלגת השלטון גם בקרב המגזר הלא יהודי בישראל.
 
כזכור, בבחירות 2009 היו בליכוד 1000 מתפקדים מה שמצביע על עלייה דרסטית והיסטורית לתנועה שלא ידעה משך שנים לחדור למגזר זה. “העבודה המקצועית ביחד עם שיתוף הפעולה של השרים החברים לדרך היא זו שעשתה את השינוי”, אמר סגן השר קרא שבירך את החברים החדשים ביניהם גם עשרים ראשי ראשויות חדשים מהמגזר הערבי הדרוזי, הבדווי והצ’רקסי.
 
סגן השר איוב קרא אמר היום: “אין לי ספק שהפעילות של שרי הליכוד במגזר הלא יהודי היא הגורם לתפנית. הם לא מבדילים בין ראש רשות ערבי ליהודי ומתייחסים בכבוד הראוי לכול אחד. הכוח המשמעותי ינוצל לתמיכה באותם שרים וחכ”ים אשר פועלים גם למען היישובים במגזר הכללי והלא יהודי מתוך האמונה והערכים שציווה עליהם יתרו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן השר קרא ומלחמתו ברוני בר אוני

אריק זיו ויזר

מאסד ועד איוב קרא

אלי חזן

סגן השר קרא: הנחתת המטוס בטורקיה – אות לסיום המשבר עם ארדואן

אריק זיו ויזר

הפגנה מול שגרירות רוסיה במחאה על תמיכתם במשטר הרצח והדיכוי

אלי חזן

איוב קרא הביע זעם על אי שיתופו במפגש של ראשי העדה הדרוזית

אלי חזן

נתניהו צודק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן