22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

“אתם שגרירינו הנאמנים במאבקה של הציונות בזירה העולמית”

כך אמר יו”ר הכנסת רובי ריבלין לנוצרים אוהבי ישראל המבקרים בירושלים

יושב ראש הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, נשא היום (ה’) דברים בפני כינוס עולמי של  1500 צליינים נוצרים אוהבי ישראל מכל רחבי אירופה והבלקנים, המבקרים בישראל במסגרת ארגון Word of life‏, כאורחו של הכומר האוונגליסטי אולף אקמן, מארגן הביקור.
בכנס הענק, שהתקיים הבוקר ברחבת הטקסים בהר הרצל, אמר ריבלין לתומכיה של ישראל שהגיעו מכל רחבי אירופה: “דבריו של הרצל לפני כ – 150 שנה, “אם תרצו אין זו אגדה”, הוכיחו את עצמם לאורך השנים, גם כאשר כיום יש מי שמבקשים להורות לנו כיצד לנהוג בישראל הריבונית, מתי לבנות והיכן להתגורר. מייסדי הציונות דחו את ‘הצעת אוגנדה’ כי ידעו שבלי ציון -היא ירושלים- אין ישראל. מכאן אנחנו מצהירים היום: העיר ירושלים לא תחולק עוד לעולם.”
ריבלין אמר עוד לנוכחים: “מייסדי המדינה הזו עיצבו את דמותה כמדינה דמוקרטית, המכבדת את כל מי שחי בה, מתוך הבנה שנועדנו לחיות כאן יחד עם שכנינו בני העמים האחרים. במשך ששים שנותיה הוכחנו, כי אין סתירה בין היותה של המדינה בעלת אופי יהודי להיותה דמוקרטית. אני יודע עד כמה אתם אוהבים את המדינה הזו ואת העם היהודי” , הוסיף יו”ר הכנסת, “וכשתופעות של אנטישמיות חדשה בדמותה של אנטי-ישראליות הולכות ומתגברות, אהבתכם זו איננה דבר המובן מאליו. אנחנו מברכים אתכם ומחזירים לכם אהבה, ורואים בכם שגרירים נאמנים של הציונות בת זמננו בזירה העולמית”.
גם הכומר אקמן אמר לנוכחים: “אתם חוזרים מהביקור הזה למדינותיכם כשגרירים נאמנים של המדינה היהודית, וכמי שיש להם יותר עוצמה וכוחות להתמודד עם האנטישמיות ועם אויבי הציונות ברחבי העולם. העם היהודי נמצא כאן -‏ כדי להישאר”, ציין.
יו”ר הכנסת הוסיף, כי גם אם יש לנו ויכוח עם הנוצרים האוונגליסטים לגבי העתיד הרחוק, יש לנו בינתיים מטרה משותפת ואנחנו חולקים אותן דאגות. הוא דחה את הטענות בדבר מיסיונריות כביכול, המושמעות כלפי קבוצות אלה, וציין כי בתוך הלכי הרוח האנטי-ישראלים הרווחים בעולם, לקבוצות אלו וליחסים החמים איתן נודעת חשיבות גדולה, כחלק ממאבקה התודעתי של ישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עץ אשוח יוצב בכנסת ?

אלי חזן

יו”ר הכנסת לפרלמנט האירופי: “אין תחליף לשיחות ישירות”

אריק זיו ויזר

ליכודניק מתנצל בפני ח”כ אורלי לוי אבקסיס

אלי חזן

נתניהו לחברי הכנסת: “הציבור הרבה יותר חכם ממה שאתם חושבים”

אריאל אילוז

רוב סיעת הליכוד לא הגיעה לחגיגות העצמאות של ארה”ב

אריק זיו ויזר

כבר לא אח

אלי חזן
דילוג לתוכן