20.1 C
תל אביב
1 במאי 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

דין דרעי כדין בייניש !

גדעון סער חופר או תופר , מרידור הצבוע מרחביה, כוכבי רמטכ”ל פוליטי, מיקי זוהר חוזר.

אתחיל מבראשית : דרעי, העם איתך. 

דרעי עבר עינוי דין. זה לא עינוי הדין הראשון שלו. כמעט שבע שנים הוא עבר מחשוד בחשדות כבדים ועד האשמה על עבירות מס. אזכיר, גם היא לא הייתה עבירה שהניבה רווח מצידו. בכל זאת, הפרקליטות העמידה אותו לדין ובסוף הגיעה איתו לעסקת טיעון (עסקה שהיא כבר נוהל של התפטרות וחזרה בקדנציה הבאה).

כך נעשה גם עם צחי הנגבי בזמנו : הורשע, התפטר מהכנסת וחזר אחר כך.

צריך לזכור שבדרך כלל עבירה מס כמו של דרעי נגמרת בתשלום כופר.

עו”ד יחזקאל בייניש בעלה של נשיאת העליון שהיה צריך להיות מורשע בכתב אישום על עבירות מס יותר חמורות לא עבר את אותה דרך. תהיו מופתעים : הפרקליטות החליטה לא להעמיד אותו לדין אבל דרעי הם העמידו לדין והעליון מונע ממנו להיות שר. באין ברירה נקבל את החלטה, ונתקן את השפיטה הבררנית שיש במדינה.

סער חופר או תופר

כאשר אנו נוברים בהיסטוריה של תפירת תיקים מופיע השם של פרופסור יובל נאמן ורפול. משניהם נמנע להיכנס לתפקידים בממשלת נתניהו הראשונה. המערכת המשפטית והמשטרתית לא רצו את מי שהיו מיועדים לתפקידים. בכך נתפרו תיקים.

לפני כשבועיים כאשר העלתה איילה חסון את הכתבה על תפירת התיק ליעקב נאמן אז נזכרה כי מי שעמדה כתובעת הייתה רות דוד, כן אותה פרקליטה ואז נזכרתי שהיה עוד כוכב שהיה שחקן במשרדו של היועץ המשפטי לממשלה : גדעון סער שבעת ההיא היה עוזרו הנאמן של בן יאיר. נשאלת השאלה האם היה מעורב בתפירת תיקים? שאלה טובה.

כמי שבאותה עת היה מקורב אליו בזמן אמת לא חשבתי על כך אבל היום בדיעבד אינני שולל את הדבר.

בעת הקמת הממשלה סער ציפה שנתניהו יקרא לו לדגל אך זה לא קרה, אז סער, שהיה מזוהה עם חברו אייל ארד, לא נספר ע”י ליברמן מי שדחק את אייל ארד ממשרד ראש הממשלה. 

סער אמר אז : “מה הם חושבים שאני אשתוק”? אז לא ייחסתי לאיום שלו כל רצינות. נראה שטעיתי

הרמטכ”ל שהצליח אך גם נכשל  

הכישלון הגדול ביותר של אביב כוכבי הוא שהרמטכ”ל הפך להיות פוליטיקאי במדים. תמיד היה לנו האזרחים כבוד לקציני הצבא שיצאו לגמלאות. לאט לאט הבנו כי הם אולי גנרלים טובים אבל אזרחים רעים.

ראו את דן חלוץ. כן, ההוא מהמניות בעת המלחמה ועכשיו חלוץ גזל את כספי בית ספר לטיסה .

ולכן כוכבי לא כל מי שהיה רמטכ”ל יכול להיות ראש ממשלה. 

זוהר זוהר 

מיקי זוהר חזק בימין. אם באופוזיציה הופיע מיקי זוהר עם שינוי תדמית, דבר שהעלה הרבה שאלות ותהיות על מיקי החדש מתברר כי המייקאובר של מיקי לא הוציא ממנו את הלחימה על הדרך וכך מיקי הודיע כי יוצר שרוצה לקבל תמיכה צריך להצהיר שלא יפגע במדינה.

דן ממרידור

דן מרידור גדל כנסיך בליכוד והוא, כמו כל השמאלנים, חושב שהם מעל החוק או שהחוק זה הם.

השבוע אמר מרידור : “מה, חברי מרכז יבחרו שופטים”? עוד בשנות השמונים מרידור היה מאלה שלא רצו את הפריפריה בשלטון. מרידור רצה והעדיף את בני דמותו מרחביה וצפון תל אביב. הוא היה חייל של השופט ברק ולכן כאשר הוא מנסה לעשות שיימינג לרפורמה. לא יעזור לו. 

השבוע נזכרתי בתקופה שריבלין היה שר תקשורת ועוד לא הפך להיות שבוי של סער. נכנס אליו מרידור לפגישה ודרש למנות את הבן שלו לדירקטור. כאשר יצא מרידור מהפגישה יצא ריבלין בפרצוף סמוק ואמר : “ראיתם את החוצפן? בא בדרישה למנות את בנו לדירקטור. בטח הוא חושב שהשם מרידור זה כישורי יתר לתפקיד”.

לכן מרידור, במקום לבוא לומר שמערכת צריכה תיקון ובואו נראה על מה מסכימים, מוציא את הגזענות של מראשו והוא משתלח ברפורמה ומאשים את חברי המרכז.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רקמה חדשה בליכוד

אריק זיו ויזר

האוניברסיטה העברית – הגולם קם על יוצרו

אריק זיו ויזר

מתפקדים במר”צ למען השבת

אריק זיו ויזר

ארדן וסער תהיו כחלונים

אריק זיו ויזר

התחיה שנולדה בהפגנת הענק

אריק זיו ויזר

 הכאוס בסיעת הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן