19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

האוניברסיטה העברית – הגולם קם על יוצרו

חריקות בקואליציה למי טוב, מי מסכן את שליט, מה בישלו רמון וליברמן במזנון החלבי, דוד שרן ונתניהו,יוצאי תא לביא נכנסים ללשכות השרים.

האוניברסיטה העברית
“הקמת אוניברסיטה בארץ ישראל הייתה חלק מהחזון הציוני, והצעה לעשות זאת עלתה כבר בשנת 1884 בוועידת קטוביץ. בקונגרס הציוני הראשון שנערך בבזל בשנת 1897, התקיים דיון על רעיון הקמת האוניברסיטה, בעקבות הצעתו של צבי הרמן שפירא”. כך מתחיל ערך האוניברסיטה  בוויקיפדיה. האם לזה התכוונו בעלי החזון הציוני על הקמת אוניברסיטה עברית בירושלים כאשר מרצים ועובדים יורחקו כי הם מאמינים בציונות? יתר על כן, האם לזה התכוונו כאשר אנו שומעים כי מרצים התומכים בפוסט ציונות יקודמו?
לפי תגובות של סטודנטים מדובר על מרצה שמוערך מאוד כל המשובים מעמידים אותו בראש הפירמידה של המרצים.
אך כבר שנים האקדמיה בישראל היא כלי ניגוח נגד הציונות. עתה אנו מקבלים את ההוכחה כי  היא גם דואגת לבצע סלקציה בקרב המרצים. אין ספק כי הוגי הציונות לא היו רוצים לראות שהגולם האקדמי קם על יוצרו.

חריקות בקואליציה
מושב הכנסת שהסתיים השבוע עמד בסימן חריקות קלות בקואליציה אך עדיין הקואליציה, יש לומר, יציבה.  אין ספק כי נתניהו מוביל היטב את ממשלתו. אמנם, יש לפעמים הרגשה כי זה לא מתנהל טוב, אך במבחן התוצאה נתניהו טוב למדינה.
בואו נחזור אחורה בזמן לממשלת קדימה. אז מה היה לנו שם : מלחמה, שחיתות, חקירות, שר אוצר בכלא, שרת חוץ שאומרת ראש הממשלה לא ראוי לכהן אך נשארת דבוקה לכיסא.

לכן נתניהו טוב למדינה. הרבה יותר טוב מחבורת הגלמים שרוצה להחליפו.

גלעד שליט
אני מאלה שהיו בעד החזרת גלעד שליט בכל מחיר. כאשר פגשתי את נועם שליט הרגשתי הזדהות עם נועם והמשפחה. גם היום אני בעד החזרת שליט, אך משהו רע קרה למאבק של משפחת שליט,  גורם עוין את המדינה השתלט על המאבק, קוראים לו יואל “מהרשק”. זהו אנרכיסט מהסוג הרע, מאלו שמאמינים כי בהרס המדינה יבנו טוב יותר אנרכיסטים.
כן, אנרכיסט השתלט על הקמפיין של גלעד שליט וזאת לא פעם ראשונה שהוא משתלט על קמפיינים, הוא כבר השתלט פעם על המסע של וויקי כנפו.
משפחת שליט, תשלפו לאנרכיסט הזה כרטיס אדום.

קורות המזנון החלבי בכנסת
במזנון החלבי ישבו ביום שני השבוע ביחד שניים : חיים רמון וליברמן. זמן קצר לאחר מסיבת העיתונאים רמון לא בדק אם ליברמן עוזב את הקואליציה אך מה איכפת לו לעזור לחבר שהמחיר לשקט יעלה.
אין ספק כי רמון את ליברמן הם שילוב מעניין. רמון ידוע בהתנגדות שלו לכניסה לממשלה והוא מאמין כי ככל שיהיה רע יותר ליבני תנצח בבחירות הבאות. בכל מקרה, השיתוף של השניים צריך לאותת לנתניה כי כרגע  השניים חברים מחוץ לקואליציה ומה יקרה כאשר ישבו בממשלה ורמון יהייה קבלן הפירוקים של ממשלת האחדות.
לכן נתניהו, יש המציעים לך להתנתק מהשותפים שלך. אל תתנתק כי ביום שתתנתק מיד רמון יאסוף אותם לקואליציה עתידית של לבני.
צריך לזכור כי את רמון לא טובת המדינה מעניינת אותו אלא טובת היצר. הרי הוא רמון כשר בכיר הצביע בממשלה על מלחמה ומיד אחרי זה לא עמד על יצרו ושירבט את לשונו לפיה של חיילת המשרתת במשרד ראש הממשלה. עליו נאמר כי “פיו וליבו שווים הם”.

דוד שרן
אני פונה לנתניהו : זהו אחד מגדולי התומכים שלך, מה אתה מהסס? אשר את המינוי שלו לקונסול בניו יורק. דוד אחד משלנו, פורסם כבר בכל העיתונים כולם יודעים אז למה לחכות, אשר את שרן הוא יעשה לך ולמדינה עבודה טובה.

צחי הנגבי
ראיתי בהארץ כי שריד ענה שעשה רק שני מינויים פוליטיים מול מאה של צחי. אז אני אומר לשריד : אף אחד לא חקר אותך ובדק לעומק את מי מינית הרי חבריך בפרקליטות לא יחקרו אותך וכנראה כי אתה גם שכחת איזה מפלגה היא מר”צ, המפלגה שקיבלת עם קידומת של שתי ספרות ועזבת אותה כאשר היא מרוסקת עד שהיום היא נמצאת עם 3 מנדטים.
אז שריד, תלך תבקש סליחה משולמית אלוני שאותה דחקת החוצה מהבית שהיא הקימה, ובמקום ליצור המשך לשמאל נקי ואידיאולוגי הפכתם אתה וביילין את מר”צ לבבואה של סניף העבודה וכך גררתם אותה לפי פחת.
אז יוסי, הכותרת שלי : לך 12 מול 3. לא מינויים, מנדטים, הפכת את מרץ לשריד השמאל.

השבוע נכנסו ללשכתו של השר יוסי פלד שני עוזרים חדשים. דוד שאין ואדי פריימן.
‎ המשותף הוא היותם פעילים מרכזיים בתא לביא בשנים האחרונות. השתלבות של צעירים פעילים בתנועה מוכיחים כי יש תמורה לפעילות
‎אנו מקווים כי חברי הכנסת שלנו יבינו את המשמעות שיש בדבר ויאיישו את משרות העוזרים שלהם בצעירים משורות המפלגה במקום מינויים של אנשים זרים, בתקווה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מתי בנט ידבר טורקית

אריק זיו ויזר

להפריט את הליכוד – יומן פוליטי -אריק זיו

אריק זיו ויזר

נתניהו רוצה ליכוד אחר

אריק זיו ויזר

למה כן מדינת יהודית

אריק זיו ויזר

לפיד זה אח, לפיד הוא שותף טבעי

אריק זיו ויזר

הסיבוב של נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן