18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מתפקדים במר”צ למען השבת

אלקין לראשות העיר ירושלים, שחיתות בבית הנשיא, מבקר המדינה איבד את המצפון,אלי ישי בליכודיאדה, האוזר מול ריטמן איזה הבדל

זהבה גלאון, בצדק מבחינת מחנה השמאל, רצתה פריימריז ועל זה מלחמה במפלגה בחודשים האחרונים. זהבה, בניגוד לגילאון, רצתה לפתוח את השורות זאת למרות שידעה שזה פתח לשינוי שהיא עלולה לשלם. וכך, מיד עם הצלחתה להעביר לפתיחת השורות מתברר כי יכול להיות שהבחירות המקדימות הן תחילת הסוף של זהבה. עכשיו, יש כבר מי שקוראים או קוראות תיגר על המועמדת ועל הראשות. הראשונה היא תמר זנדברג שכבר הודיעה על התמודדות.
השני שעומד להודיע על התמודדות הוא בוסקילה שעומד בראש שלום עכשיו. מנגד, אי אפשר להספיד את אילן גילאון, שמבסס את כוחו על השמוצניקים : אלה שהגיעו מבית השומר הצעיר .
כבר עם הודעה על פתיחת מפקד החלה התארגנות של חברי ליכוד לריכוז מאמץ במפקד למרצ עד כמה זה יהיה נראה בסוף פברואר.
יש מספר קבוצות שהולכות למפקד. אחת מבקשת לנקום על הליכודניקים החדשים, השנייה, התחשבנות מקומית. לדוגמא ארזי ממר”צ בראשון יקבל מפקד על הראש שלו התחשבנות מקומית, ויש מפקד שקשור לגורמים במסגרות העובדים שרוצים לעזור לאילן גלאון , והקבוצה הכי מעניינת היא קבוצה של חרדים שהולכים להתפקד למר”צ רק למען שמירת השבת.

אלקין לראשות העיר ירושלים
זה הכי ריאלי : אלקין הוא המועמד הכי בטוח לניצחון בבחירות לראשות העיר בירושלים. אם הוא מתמודד הרי שהוא מנצח כל מועמד ובפרט את ראש העיר המכהן ניר ברקת. כבר בקדנציה הקודמת היו שרצו להביא אותו להתמודדות אך אז לא צלח. בקדנציה הזאת כבר אלקין מגיע כשר לענייני ירושלים וללא ספק הוא יכול לנצח. ברקת כבר לא רלוונטי. כל הזוהר שהיה לו בקדנציה הקודמת נעלם כלא היה תחת הררי הזבל בירושלים שניר שפך במאבק ההזוי שלו כנגד שר האוצר.
בואו לא נשכח : ניר ברקת מנוהל ע”י דני בונפיל, ראש המחוז בהסתדרות בירושלים. דני עוזר רק לבסיס הכוח ההיסטורי שלו שהם עובדי עיריית ירושלים ואילו עובדי משרדי הממשלה ברובם לא אוהבים את דני. שלא לומר מתעבים אותו.
וכך כל מאבק של דני – ניר נשפך זבל ברחובות : פעם מרכז העיר והשוק, פעם מול משרדי הממשלה וכן, הם גם תכננו ללכת ולשפוך זבל מול הבית של אימא של משה וקובי כחלון.
הכישלון של ניר נובע מהמצב שבו הוא שבוי של עובדי העירייה ואינו מתפקד כראש עיר. כנראה שלא לאורך הרבה זמן.

מה קורה בבית הנשיא ?
מנכ”ל בית הנשיא נמצא תחת חקירת מבקר המדינה, כך פרסם מיכאל האוזר טוב בגלי צה”ל. החשדות לכאורה הן שמנכ”ל בית הנשיא ניסה להתערב במינוי של קרוב משפחה ביחידה לאבטחת אישים – השב”כ.
מפקד היחידה הגיש תלונה רשמית כנגד המנכ”ל כבר לפני כשנה. מעניין מה היה קורה אם היינו מחליפים את בית הנשיא עם בית ראש הממשלה?
היינו רואים את כל מהדורות החדשות נפתחות בעוד פרשייה .
אלא שמאחורי בית הנשיא יש מספר פרשיות , לגבי עוד בכירים בבית הנשיא.

מצעד האיוולת של מבקר המדינה
השבוע נפל דבר : מבקר המדינה מחייב את הליכוד על אירוע שנעשה בידי אנשי עסקים.
האירוע כולו נעשה בצורה עסקית כאשר מפלגת הליכוד לא קשורה ואם הייתה יכולה למנוע את האירוע הייתה מונעת .
אך מבקר המדינה מוציא הודעה כי הוא מחייב את הליכוד על אירוע בקנס של 350 אלף שקל.
מחר אני יודיע על אירוע שיקרא מבקר המדינה. האם גם אז מוסד מבקר המדינה יקבל קנס?
או לחילופין נערוך כנסים למען מפלגה יריבה, האם גם אז המבקר יקנוס את המפלגה היריבה?
הרי גם אם הליכוד יפנה למארגני הליכודיאדה שיפסיקו פעילות הם לא יסכימו . וגם אם יורדים לפרטים הרי שחברי הליכוד משלמים ממיטב כספם על האירוע. אין סיבסוד והשתתפות המפלגה .
אז מבקר המדינה מחייב את המפלגה.

קצת רקע היסטורי : לפני שלוש שנים פנו אלי היזמים לצורך שיתוף פעולה. הרעיון היה מבריק. וכן בשנה הראשונה הם אפילו הפסידו כסף אבל הם עשו את הליכודיאדה השנייה ועכשיו השלישית. אולי מבקר המדינה יכסה את ההפסדים של הליכודיאדה הראשונה?

אורח בליכודיאדה : השר לשעבר אלי ישי
ישי, שבבחירות האחרונות היה קרוב לעבור את אחוז החסימה, חזר בשנה האחרונה למהלך של חזרה למערכת הפוליטית .
קיימות יש בדיקות של ישי על השתלבות בליכוד ולכן בואו לליכודיאדה לא מפתיע. בתוך אנשי הליכוד יש סימפטיה לאלי ישי. רבים זוכרים אותו כשותף טוב בקואליציות עם נתניהו. וכן, אלי ישי אידיאולוגית קרוב לליכוד ולמחנה הלאומי.
אך אלי ישי מעדיף לחזור למפלגה חרדית עם אוריינטציה לאומית. לכן, רק לקראת הבחירות נדע מה הבחירה של אלי ישי .
האופציות העומדות מעבר להליכה עם הליכוד הראשונה : חזרה לש”ס גם אם זה לא נראה היום מציאותי אז צריך לזכור כי אם אריה דרעי יראה את ש”ס על סף התרסקות הוא ואלי ימצאו את שביל הזהב שלהם.
אופציה נוספת היא פילוג בבית היהודי ואורי אריאל ואלי ישי הולכים ביחד. שם, השילוב ממש חזק כי אין הרבה הבדלים שם.
אופציה נוספת : חזרה לברית עם הימין הקיצוני שהייתה בבחירות הקודמות עם תוספת של עוד גורמים כדי לעבור את אחוז החסימה.

הרשות לניירות ערך
קצת מוזר שאגף החקירות דורש לחקור את תיק בזק כאשר אנו רואים את רשות ניירות ערך עומדת מאחורי חקירות ללא מורא אך גם ללא הדלפות. מה שאי אפשר לומר על אגף החקירות שם ההדלפות הם כמו שלשול .
אין ספק כי הרשות לניירות ערך הוא גוף חוקר עם שיניים שהוכיח את יכולתו ללא משוא פנים.
מה שהכי מעניין כי ברשות הכל חקיר אבל שמרו על כבוד הנחקרים .
מה שמוכיח כי אפשר גם אחרת. לא ראינו שחיתויות ברשות , לא ראינו כי בכירים שם יוצאים וקוראים לצאת להפגנה מגד הממשלה. וכן, לא ראינו את שמואל האוזר, ראש הרשות לניירות ערך, מיילל ומאשים אף גורם. הוא פשוט עושה את העבודה שלו .
מה שברור שאנו רואים גוף חוקר ברמה אחרת.
בלי הדלפות בלי אובססיה של רדיפה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עלובי התרבות

אריק זיו ויזר

הבלתי מעורבים

אריק זיו ויזר

תודה ניקי היילי

אריק זיו ויזר

תיק 4000 תיק החנפנות

אריק זיו ויזר

למה ליכוד משה פייגלין מקור ראשון

אריק זיו ויזר

צעירים חסרי כח בליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן