21.2 C
תל אביב
30 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

עד כאן להסתה של התאגיד

שר תיירות של המאה הקודמת, הארץ מסמן את סוף עידן העיתונות, ליאור המאירי טורף את העבודה, 

ועידת בזק בליכוד

אנה ברסקי מעיתון מעריב מפרסמת כי ייתכן שאנו נמצאים לקראת עימות פנימי בליכוד? ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע ביום חמישי למצודת זאב בפעם הראשונה מאז הוקמה הממשלה וקיים פגישה עם בכירי הליכוד, בהם שר המשפטים יריב לוין, שר החינוך יואב קיש ושר התיירות חיים כץ. נושא הפגישה, אותו מקדם השר קיש, ניסיון לקיים ועידת בזק של הליכוד כבר בחודש מרץ הקרוב, למורת רוחם של חברים אחרים בתנועה.

התומכים מבקשים לקיים את רענון מוסדות התנועה כאשר מאז 2012 (!) לא התקיימו בחירות למוסדות הליכוד.

המתנגדים לועידה עכשיו טוענים מאידך כי בחירות לועידה יצרו כאוס לקראת הבחירות המוניציפליות שיתקיימו באוקטובר הקרוב. 

אל לנו לשכוח : בסוף, ההחלטה היא של יו”ר התנועה בנימין נתניהו. ההחלטה היא קשה מבחינתו גם אם בבסיס הוא מאוד רוצה. ובכלל, בועידת בזק יש יתרונות ויש חסרונות : החיסרון כפי שהזכרנו הוא כאוס בסניפים אך מנגד התומכים רוצים להגיע עם נציגים חדשים לקראת הבחירות.

יש לא מעט סניפים שבהם יש רצון לחידוש. אבל רוב ראשי הערים לא רוצים את הועידה כי היא תיצור הרבה אמוציות שבסוף יפגעו בליכוד. בקרב פעילים יש הרוצים את הועידה כדי לשנות את חוקת הליכוד.

לנתניהו עצמו יש זיכרון לא טוב מהועידה שהתקיימה ב – 1997 כאשר אז עברו חוקים שהוא לא אהב בלשון המעטה. החוק הראשון היה חזרה לבחירות לרשימת הליכוד במרכז שעבר בועידה ויש חשש שיעלה שוב. עוד חשש הוא שתעבור החלטה על איסור כפל תפקידים : ח”כ או שר לא יוכל לעמוד בראש המוסדות ובהם המזכירות והמרכז. גם שינוי שיטת הבחירות בהסתדרות זה דבר מרתק כי כיום זה קומץ בוחר. עוד דרישה שעולה היא קביעה ברורה של מיקום ברשימת הליכוד ללא אפשרות לשנות של צעירים ומגזר לא יהודי.

עוד עולה : בחירת נשים, לא עוד שינויים של ועדת חוקה כפי שעשה יו”ר המרכז שגרם נזק למגזר הנשים.

וחיזוק מעמד הסניפים כאשר יתוקצבו הסניפים על בסיס מתפקדים.

תם עידן העיתונות במדינת ישראל.

עיתון הארץ הפך סופית לעיתון חד דעה. אם בעבר הייתה סימפתיה לעיתון שנתן דרור לכלל הדעות, השבוע באופן רשמי פוטר גדי טאוב. הטענה שהעיתון שהוא בבעלות פרטית נלחם נגד הממשלה .ומכיוון שכך אין מקום למי שחושב אחרת. אל תהיו מופתעים : זה התהליך שקורה בתקשורת הישראלית כבר שנים אבל עכשיו זה כבר לא תהליך סמוי אלא גלוי וברור.כך זה היה בגלי צה”ל כאשר פוטרו כל מי שדעתם הייתה תמיכה בימין – ליכוד – נתניהו. הדוגמאות הבולטות : אראל סגל ויעקב ברדוגו. כך בתאגיד כאשר המשחק שם שמאל קיצוני ומעט חובשי כיפה כעלה תאנה.אבל רק לא ביבי שולט בתאגיד. ערוץ 12 – אין בכלל מה להזכיר ערוץ גזעני כנגד הליכוד ונתניהוערוץ 13 – להוציא את איילה חסון ושרון גל ערוץ תמיד תעלנה דרישות קבוצה אנרכיסטית בולשביקית בראשות רביב דרוקר והסייענים. התאגיד מיד אחר הפיגוע הגיע בן גביר , ואחריו הגיע ראש הממשלה התאגיד שם באנר על הפיגוע, והכותרת נתניהו ביים את ביקורו בזירה.

על זה צריך לממן.עד כאן.

ם

כן להדברות לא לכניעה

!אנו עדים למתקפה כללית של השמאל מול הממשלה אליהם התחברו מוחזקי הגרון שהיו פעם בימין : ליברמן, סער וגרורות בנט. ממשלת הימין צריכה לזכור בכל פעם שהימין עלה לשלטון נעמדו מולנו השמאל דרך עמותות וארגונים.כך מול בגין נעמדו שלום עכשיו וכל מיני שמות פעולה ובהם חיילים נגד שתיקה, שמיניסטים, אימהות. כל אלה המשיכו גם מול שמיר, ותמיד בגיבוי התקשורת. כאשר נתניהו עלה בשנות ה – 90 הם כבר נעמדו מולו. הם כעסו איך יכול להיות שניצחתם אותנו אחרי רצח רבין. השינאה הרקיעה אז שחקים. אז חשבנו שזה השיא.אחר כך מול שרון ונתניהו כאשר מופעלת פעילה חברתית ויקי כנפו ועד מאהל מול משרד האוצר שר האוצר דאז היה נתניהו שלא נכנע ללחצים של אותם ארגונים שפועלים נגדנו היום, אחר כך הגענו למחאה החברתית ב – 2011. אז, כמו היום, עמותות וארגוני השמאל הדליקו את התבערה.אליהם הצטרף אז גם בנט שנתן נופך של הימין מצטרף , היום כבר ברור בנט תמיד היה בשמאל ודיבר ימין.אחר כך מאבק נגד הוצאת הגז, מאבק שהוגדר סוף הדמוקרטיה והיום ברור שהמאבק היה נגד הימין.הגדיל לעשות החלול לפיד שמינה את קרין אלהרר לשרת האנרגיה, זאת שקראה להחזיר את הגז לאדמה.ועכשיו הם קמו והם שוב מאיימים על סוף הדמוקרטיה. כולה מדובר ברפורמה במערכת המשפט הישראלי שבה נמצאת הרמה הגבוהה ביותר של שחיתות.אין בקרה על המערכת, וזאת מערכת שדופקת את האזרח, כאשר השמאל מדבר על הגנת מיעוטים, מתי המערכת הגנה על חרדים, מתנחלים, אתיופים,פריפריה?לכן אין להיכנע לאיומים ולהפחדות. כן חשוב להידבר ולנסות להגיע להסכמות אבל הרפורמה חייבת לצאת לדרך. הרפורמה היא תיקון עוול של שנים. ראו את פרשת רות דוד , כאשר התפוצצה הפרשה היה ברור שגם שופטים נגועים בפרשה. הכול הושתק.פרשת השופטת אלשיך גם מעניינת. ללא ספק אחת מהשופטות המושחתות שהיו לנו. פסקה תוך ניגוד עניינים בפרשת פירוק פיקנטי כאשר בעלה יושב בדיקרטורים והיא

שפטה גם בחברות שהיה לה עיניין חילקה לכאורה לחבריה תיקי פירוק.

האקזיט של ליאור המאירי 

זוכרים את השם? הוא היה אחד מראשי הליכודניקים החדשים. אותה קבוצה שקמה כתוצאה מהמחאה החברתית ב – 2011. מדובר בקבוצה של אנרכיסטים שמאלנים שקראו לעצמם ליכודניקים חדשים. המטרה הייתה לנסות להכניס חברי כנסת לרשימת הליכוד ולהשפיע על מבנה הרשימה מבלי להצביע לה. מאחורי הקבוצה עמדו אמצעים כלכליים. ראשי הקבוצה הצהירו שהם מצביעים למפלגות אחרות אך הם ישפיעו על הליכוד.הרעיון היה שאם אנחנו לא מסוגלים לנצח את הליכוד אז נשתלט על מוסדות הליכוד ועל מבנה רשימת הליכוד.מולם עמד מתחילת דרכם משה איפרגן מירושלים שהצביע מיד על הסכנה. אחרי מאבק ממושך שהגיע לשיאו אחרי הבחירות המקדימות ב 2019 כאשר גם בהנהגת הליכוד ירדה התובנה של הסכנה בגיס החמישי שנקרא ליכודניקים חדשים, הם הורחקו מהליכוד, אלה שנשארו זה אלה שרצו להיות חלק מהליכוד והם מבורכים .אבל היום מתברר כי ליאור המאירי, האנרכיסט שהוביל את הליכודניקים החדשים, קורא להם בואו ונסתער על מפלגת העבודה. המאירי בציוץ ארוך בלי בושה מספר כיצד דרך השתלטות על מפלגת העבודה הם יעשו אקזיט.יש למפלגה נכסים, ודרך מפלגת העבודה נגיע לכנסת מה שמשה איפרגן מנע מאיתנו, ונוכל לנגוע בתקציב המדינה.

אלו המילים של המאירי.

שר התיירות

מתברר כי להבדיל מהשרים שהכניסו רוח רעננה לממשלה, כמו לוין,קיש, קרעי, ואפילו מיקי זוהר, יש שר שנשאר במאה הקודמת.

ציוץ של דפנה ליאל‏

פרוייקט שנועד להזניק את ענף הקולינריה בישראל בסכנת ביטול – שר התיירות חיים כץ תוקע את המיזם להבאת מדריך האוכל של מישלן לארץ אף שהיה על סף חתימה והוקצו לו 5.5 מיליון שקלים. הסיבה: הוא יתרום בעיקר למסעדות בתל אביב.לשכת השר: ההחלטה תתקבל עם גורמי המקצוע, לא ברור אם התמורה מספיקה

השבוע כץ עשה מעשה טוב כאשר זרק את חברו לשעבר ניסנקורן מהתאחדות בתי המלון, אבל כץ עשה זאת לא מאידאולוגיה אלה מנקמנות אישית כזכור ניסנקורן לא הצביע בעדו כאשר הנושא הפלילי עלה בוועדה.אז כץ טוב בכל מקרה שפגעת באיש הזה שהיה חבר שלך, כנראה זה ב DNA של יוצאי ההסתדרות, כך אתה , עמיר פרץ, וגם ניסנקורן כולכם בגדתם במי שהיה חבר שלכם.אז כץ כאשר אתה מנהל את משרד התיירות תטייל בעולם, אבל אל תפגע בפעילות המשרד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השמן והרזה בליכוד

אריק זיו ויזר

מס עבאס

אריק זיו ויזר

ליברמן הוא לא אלשיך

אריק זיו ויזר

הבלוף הברקתי

אריק זיו - יומן פוליטי

דווקא ביביסטים !

אריק זיו ויזר

מי יחליף את יריב

דילוג לתוכן