25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

רוצה תפקיד : תחליף את השם לשולץ

לאוסנת מארק, בן זקן, אלעד מלכא, יש יותר כישורים מנעמה שולץ , גדל פה דור דלא מתחנף לתקשורת ולשמאל, הנהגים העדים אין מקום בסביבת ראש הממשלה יש ניגוד עניינים, משרד הבריאות צריך אריה, מורן בצלמו של יריב.

*ממשיך תהליך הגזענות בוועדה למינוי בכירים*. למה גזענות? כי בוועדה הזאת עברה בקלות שולץ – ולא מארק. ללא ספק אוסנת מארק טובה לא פחות מנעמה שולץ, אבל מאי – אוסנת מגיעה מהימין ומהפריפריה, ואילו נעמה שולץ מגיעה מתל אביב! שולץ הייתה מנהלת ב״יש עתיד״, ולאוסנת יש רקע פי מיליון משולץ – שרצה עם פנקס צ’קים למועצת השורה, אבל את אוסנת הוועדה פשוט לא רצתה (גילוי נאות : אתר ליכודניק בודק את תהליכי הגזענות של הוועדה למינוי כבירים).

*הצעה לכל המועמדים החליפו את השם שלכם לשולץ*.

עכשיו מסתמן מינוי של גדי אריאלי. נראה מה יגידו עליו בועדה – האם ידגישו שהוא הגיע מחדרה או שהוא היה מנכ”ל הליכוד? בממשלה הקודמת העברתם כל מינוי, כל הניסיון של שולץ היה עבודה ביש עתיד – אפילו לא בתור מנכ”לית.

והיא התאימה להיות מנכ”לית משרד ראש הממשלה. 

למשה בן זקן ולאלעד מלכא יש יותר כישורים מאשר לשולץ, שלה קשרים ידועים עם לפיד.

יש שרים שהם חדשים שהגיעו עם סכין בין השיניים. הם מצטרפים ליריב לוין ומירי רגב שלא מתנהלים בסגנון של צעד תימני (צעד קדימה ושניים אחורה), אלא הם באו לשנות. ללא ספק זאת קדנציה של רפורמות שבאות לשנות. בראש המערכת נמצא יריב, על השינוי במערכת המשפט, הבא בתור – שר התקשורת קרעי שלמה, שבונה כוורת של שינוי במשרד, החל מהמועמד למנכ”ל אלעד מלכא ובהמשך זיו מאור, וראש הצוות אלעד זמיר.

ראוי לציין את יואב קיש שנכנס למשרד החינוך וניקה אותו מכל סממני השלטון הקודם.

*מה שברור שגדל פה דור שלא ידע את רוני מילוא ודן מרידור, מה שהוגדר דור הנסיכים*, דור שכולו מכר את נשמתו לשמאל הישראלי, דור שנכנע לפקידות ולמערכת המשפט, ולפעמים היה חלק מהמערכת הרעה הזאת.

גדל כאן דור של מנהיגים שלא מחזיקים אותם בקולר, כמו שהוחזקו שרון, ריבלין,סער,מילוא,מרידור, לימור ליבנת, ועוד רבים. זהו דור שרואה שליחות בתפקידיו.

*הנהגים העדים*

מתברר כי שלושה נהגים הם עדים כנגד נתניהו במשפט התפור, מה שברור כי הם לא יכולים להיות נהגים, הרי השלב הבא היו אומרים שהם מושפעים ע”י ראש הממשלה. טוב עשה ראש הסגל צחי ברוומן שמנע את ניגוד העניינים הזה. 

*הפגנות עליך ישראל*

אלו שקראו למלחמת אחים באמת לא אכפת להם המדינה. הם לא למדו כלום! הם מזכירים את בגין, אבל בגין עצמו שאנשיו נרדפו ע”י השמאל, וגם ירו על ספינת מעפילים של האצ”ל אלטלנה קרא לתומכיו לא למלחמת אחים.

המנהיג של סער גנץ מוביל למלחמת אחים.

*בין לוין וחיות*

הקרב על תיקון מערכת המשפט הגיע לתהומות בזויות, עולה נשיאת בית משפט העליון ומדברת כאילו הערק יוצא מגרונה, צדק שר המשפטים יריב לוין שהשווה אותה לברברים מהחולצות השחורות, מה שמדהים -היכן גדעון סער שבתחילת שנות האלפיים היה נותן את משנתו שיריב היה חלבי לידו.

יש שתי אפשרויות: הראשונה סער כמו ליבני החליף את דעתו, האפשרות השנייה – הקולר בגרונו של סער נמשך חזק.

*משרד הבריאות צריך אריה*

בחודשים האחרונים אנו עדים למחסור בתרופות במדינת ישראל, אתה עומד בתור בבית המרקחת וכאשר אתה מגיע אומרים לך אין לנו במלאי, תבוא בעוד שבוע ובמקרה הטוב תשאיר טלפון נתקשר איתך, מכאן כבר מתפתח שוק מאכרים, שמשיגים תרופות שחסרות במלאי, מה שמתברר כי את שר הבריאות היוצא לא התעניין בצרכים של מדינת ישראל אלה רק בלצבוע את אתר משרד הבריאות בצבעי הלהט”ב .

ישבתי לפני שבוע עם רופא שלא מצביע לממשלה הקיימת והוא בגילוי מפתיע אמר לי הורביץ היה שר גרוע, לא יכול להיות שבמדינת ישראל יהייה חוסר בתרופות באופן רוחבי, התגרתי אותו ואמרתי יש חוסר עולמי בגלל הקורונה, הוא צחק ואמר אם מדינת ישראל לא מסוגלת לגייס את התרופות אנחנומדינה שהיא כמו חנות מכולת בעולם, אם היה ד”ר רציני היה סוגר מלאי למדינה, בדיוק כמו בחיסונים בקורונה.

לדאבוני הוסיף הרופא מבחינת ביצוע אתם צודקים אי אפשר לסמוך על הפקידים, הדוגמאות של חוסר בתרופות שצריך מי שינהל את הפקידים.

אני מקווה שאריה דרכי ישנה ובעוד כמה חודשים לא אשמע מהחולים שלי שאין תרופות. 

*יריב*

לשכת יריב לוין מתנהלת כמו הבוס, השבוע אני רואה את מורן מימון בכנסת אני שואל אותה מורן מה את עושה בלשכת שר המשפטים, והיא אומרת אני יועצת, לאחר כמה ימים מתברר כי היא ראש המטה במשרד, אבל היא נהגה בחברות כלפי חבריה בצוות ולא נהגה ביהירות כי בכל זאת היא בתפקיד בכיר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טראמפ הפסיד, והדמוקרטים לא ניצחו !

אריק זיו ויזר

פרשת במדבר : חשיבות היחיד בעם ישראל

אלי כהן

בחזרה ל – 73′ : פרק רביעי – “עובדים עלינו במסר”

אלי חזן

ברקו ואורטל עוצרות את ההסתה

אריק זיו ויזר

ארץ ישראל במשנת הרמב”ם: דיון בלאומיות

דר' גבריאלה ברזין

בנט אתרוג שהפך לצנון !

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן