25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

אשת התקשורת ללי דרעי מתמודדת בפריימריז בליכוד

אשת התקשורת ללי דרעי הודיעה על התמודדותה בפריימריז הקרובים בליכוד. בפוסט שהעלתה לפייסבוק, שטחה את עיקרי מצעה:

למה החלטתי לרוץ לפריימריז בליכוד?

  1. כי הליכוד היא המפלגה שלי מאז ומעולם, כי אני אוהבת אהבת נפש את המצביעים שלה, מבינה באופן העמוק עד כמה הם הקבוצה הנבונה ביותר בחברה הישראלית, אוהבת את חיבורה לעם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל, ומתה על היכולת שלהם לשלב בין שלושתם בהרמוניה.
  2. כי חוץ מהמטפחת שעל הראש שלי, יש לי עוד כמה כובעים מעניינים וצבעוניים:
  3. אני מתיישבת גאה, מתגוררת ביו”ש מאז נישואיי לפני 28 שנים, פעילה לחיזוק ההתיישבות בדרכים שונות, הכוללות הסברה בעברית ובצרפתית, התנדבות כחברת מועצה במטה בנימין ועוד.
  4. אני גם דתיה דה פקטו (אויש, כמה שאני שונאת את המגירות הזהותיות הללו) אך מסורתית בכל רמ”ח איבריי. מזמן הגעתי למסקנה שמסורתיות אינה נקודה בסולם הפרקטיקה הדתית אלא עמדה נפשית שמחפשת הרמוניה ולא מוחלטות, ששמה את המשפחה ואת הלאומיות לפני כל ערך אחר, שמהווה בית חם ואוהב ומפרגן וחכם בכל כך הרבה רבדים. המסורתיים הם הם עמוד התווך של שמירת זהותה היהודית של המדינה, במחילה למגזרים החרדים והדתיים-לאומיים. כבר שנים שאני עוסקת בחיזוק זהותה היהודית של המדינה, שהוא סלע קיומנו.
  5. אני גם עולה – ותיקה אמנם – מצרפת, בה למדתי דבר או שניים על האתגר של השמירה על הזהות היהודית. שם, בגולה, למדתי לכסוף לארץ ישראל ו32 שנה אחרי שעליתי, אני שומרת על האהבה האין סופית למדינה. אם תראו אותי דומעת מול איזה יער בין ירושלים לתל אביב, תדעו שאני לא בוכה, אלא שנכנס לי חזון בן 2000 שנה לעין.
  6. אני אישה, אמא, סבתא. ולא, אני לא חושבת שהפטריארכיה שולטת עלינו. אני מודה כל יום לה’ על כך שעשני אישה, ואני מודה כל יום על כך שאנחנו שונים.
  7. אני נטולת כל רגשי נחיתות כלפי האליטה בעיני עצמה. לא מרגישה צורך להוכיח לה כלום. להתנצל או להשתנות. ולכן אדע לפעול לתיקון העוולות הרבות (משפטיות בעיקר אך לא רק) שמבוצעים על ידי אותה אליטה דה-לה שמטע.
  8. אני חושבת שתנועת הליכוד צריכה אישה כמוני בין שורותיה (תאמינו לי שזה עולה לי בבריאות לכתוב את המילים הללו, אבל מה לעשות, אלו כללי המשחק). מעולם לא חששתי להילחם למען הערכים של הימין, גם בתקופות לא פשוטות. אני איתנה בדעותיי וערכיי, ואת הכוח הזה אביא בע”ה איתי לכנסת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניקיות לעזרתה של רחלי יוקד

אריק זיו ויזר

הצלחה מדינית: מועצת הביטחון של האו״ם תתכנס לבקשת שר החוץ ישראל כ״ץ

רועי אזולאי

מירי רגב משיקה: ״רפורמה בין הגדולות שהיו בתחבורה הציבורית״

רועי אזולאי

תוצאות בחירות בסניף הליכוד מגדל העמק למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

שפי פז נגד חיה מנע

מערכת ליכודניק

אולי מפקד משמר הכנסת צריך להחליף את המפכ”ל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן