40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

סער : סייען ולא מנהיג

 המשותף לליכודניקים החדשים ליש”ע ופנחס עידן, שסער הפך את הנדל לקפה נמס, לפיד ובנט סיפור קינאה, שמתן הפך לבורג, 

דרמה בליכוד 

שלושה גורמים שהיו פקטור משמעותי בפריימריז הליכוד שנערכו ב – 2019 עברו תהליך היחלשות מרתק. הראשונים הם הליכודניקים החדשים שכוחם כמעט ונעלם. השניים הם מתיישבי יש”ע שסך כל מתפקדיהם לא עולה על מספר אלפים מצומצם ואם לוקחים בחשבון את המריבות ביניהם הרי שהם לא מה שהם היו. לא זו אף זו, ברור שכל מי שאומר שיש לו אלפי מתפקדים לא מדבר אמת.  

ראוי גם להתייחס למתמודד החדש ישן – פנחס עידן, יו”ר ועד העובדים של רשות שדות התעופה. מה שמתברר הוא כי השחקן שהיה חזק מאוד נחלש עד מאוד. הסיבות העיקריות הן שרוב המתפקדים שלו היו עובדי הרשות אך בקורונה רבים מהם יצאו לחל”ת ולא חזרו. אם בסיבוב הקודם פנחס היה שחקן יחיד במחוז השפלה, הפעם יש מולו שחקן חזק דוד שרן. שרן ישב השבוע שבעה על אביו. הגיעו אליו שליחים שביקשו ממנו שיעבור להתמודד במחוז תל אביב. דוד שמרגיש חזק, לא נבהל, ונשאר להתמודד.

תנהלות בסימן שאלה

קבלת ההחלטות לגבי התנהלות הפריימריז שברה את השיא. אתה רואה זאת בעתירות לבית הדין .

אין בכתיבת שורות אלו על מנת לנקוט צד אבל אני חושב שהתנהלותו של חברי אבי הלוי כיועץ משפטי של הליכוד לא ראויה ולא נכונה. יועץ משפטי לא יכול לפגוע בבית הדין.  יועץ משפטי לא יכול לבזות את פליסיה מועלם שעתרה לבית הדין אני בספק אם הוא היה מעז לדבר אל גבר באותה צורה.

פליסיה לא נפגעה. היא השיבה לי : “אני לא נפגעת. מי שצריך להיפגע זה רק אבי הלוי שעמד וברבר בלי שאף אחד הבין מה הוא רוצה לומר. אני מתמודדת ואין לי את הזמן להיפגע. כל העתירה שלי היא רק שלא יהפכו את וועדת חוקה ומרכז הליכוד לבדיחה” 

סער באמינות בנט  

התברר כי שוב סער שיקר. הוא הרי הבטיח שתקווה חדשה תרוץ לכנסת ה 25 לבד ופתאום קמנו לשחר של יום חדש. מפלגה חדשה ישנה קמה לישראל : “תקווה לבנה”. לסער לא היה איכפת שגנץ דרש שצמד העלוקות, האוזר והמדל  לא יהיו ברשימה. וכך נולד האיחוד.

סער חזר לתפקיד הסייען למנהיג. כך היה עם שרון ונתניהו, ואז החליט שהוא צריך להיות המנהיג ונכשל טוטאלי. עכשיו חזר לתפקיד המקורי שלו : סייען של בני גנץ. כך בידיעות השבוע סימה קדמון מסבירה מה שתדרך סער : גנץ מרכז לפיד מנהיג השמאל. וכך נולדה שוב התקווה הלבנה של גזעני ישראל הראשונה.

עכשיו מתברר כי כאשר היה פה פסטיבל ביידן הסייען סער עבד שעות נוספות כאשר נפגש עם אייזנקוט להסכים איתו שהרשות הפלסטינית תהייה פרטנר כפי שאיזנקוט מאמין. לסער לא חשוב ארץ ישראל אלא חשוב להסכים עם איזנקוט. וסער מוכן לכבס מילים כדי שאייזנקוט יבא לתקווה הלבנה החדשה.

אהבה זמנית

מי זוכר את לפיד אומר לבנט אני אוהב אותך. בנט שיצר את ביקור ביידן, ושלפיד הבטיח לו שהוא יהיה שותף, הפך להיות תמונת רקע. בביקור ביידן בשני אירועים בנט הרגיש את העולב שהוא עובר.

ראשון בנחיתה של ביידן. ביידן צועד כאשר לפיד והצוות חוסמים את דרכו לקהל, ביידן שגבוה מלפיד רואה את נתניהו בשורה השנייה, חותך וניגש לנתניהו. בנט שנמצא בשורה הראשונה חושב שביידן הולך אליו ופתאום רואה שביידן לוחץ בחום את ידו של נתניהו ואומר לו אני אוהב אותך !

הפעם השניה בטקס בית הנשיא. בנט נתפס במצלמה הולך בצד כאילו הוא מאבטח.

מה שנשאר לבנט ממעשה הבוגדנות שלו המוקעטה ברעננה על חשבון הציבור.

הנדל את איילת

מצחיק האיחוד המוזר הזה. איילת שהייתה כוכבת במחנה הלאומי והפכה להיות סחבה של בנט, לא עוברת את הציבור. הנדל שהיה פרזנטור של קפה טורקי אחרי שסער מכר אותו הפך להיות קפה נמס.

מתן כהנא 

מי שהיה דמות בימין הפך להיות הבבואה של אברהם בורג. מי שגדל בבית המפד”ל וממפלגת העבודה עבר לשמאל עד התמיכה ברשימה המשותפת. מתן כהנא במסלול בורג . רק שמתן עושה זאת לא מתוך אידאולוגיה מתוך כיסאולוגיה .

תמר זנדברג

ללא ספק עשתה דרך במרץ, מי שזרקה את זהבה, מסיימת את דרכה הפוליטית כאשר מסתמן שזהבה מגיעה לשקם את ההריסות של תמר וניצן הורוביץ. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו לא רוצה הפתעות בועידה

אריק זיו ויזר

נתניהו שולף את המקל לשרי הליכוד – יומן פוליטי

אריק זיו ויזר

“בר און חרבון” – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

הקרב על ירושלים

אריק זיו ויזר

עלה בידו

אריק זיו ויזר

אטומים באוצר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן