21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

אולי מפקד משמר הכנסת צריך להחליף את המפכ”ל

סיפורו של קעקוע, 64 אצבעות של עבדי הדיפסטייט, טסים ובוכים,  שקדי מנכ”ל כושל  שהרוויח על כישלון 16 מיליון . מי שמפקיר את לוין בסוף יגלה שכל הליכוד יפול איתו.

מימונה 

אין ספק שהמימונה נכנסה לליבו של כמעט כל ישראלי והפכה להיות חג לאומי. מי שהטביע בחג הזה את הממלכתיות הסופית היה יו”ר הכנסת אמיר אוחנה כאשר ביוזמתו החל מהשנה כנסת ישראל מארחת את המימונה.

ללא ספק רעיון נכון וטוב מה גם שהייתה התנגדות של גורמים בכנסת. לא אכנס לפירוט אבל התנגדות הייתה. אמיר לא נכנע והלך על הרעיון, התמיד וניצח. אירוע ממלכתי שפותח את חודש האירועים הלאומיים. 

הייתה מי שהייתה שניסתה להיכנס לאירוע וליצור סבוטאז’ אבל היא נזרקה במהירות מהכנסת.

אולי מפקד משמר הכנסת צריך להחליף את המפכ”ל.

 

היו הרבה מימונות אבל יש לציין את המימונה ברחובות אצל משפחת איטח. אירוע ברמה של ליגת האלופות. המימונה הזאת התקיימה בצילם של שני גורמים : האחד הפוליטי כאשר אביב איטח פעיל מרכזי בליכוד ברחובות ושייך לקבוצה של מתן דיל – הקבוצה החזקה ברחובות בליכוד ובעיר בכלל. מהצד השני המימונה הפכה להיות המימונה של ערוץ 14 שם עובד אביב איטח ורוב הכוכבים של הערוץ פקדו את הממונה ברחובות.

 

סיפורו של קעקוע 

יש בשמאל המתחסד משהו נורא ואיום. ראו כיצד הם התנהגו כאשר ראו את עובד משרד ראש הממשלה שיש לו קעקוע של לה פמיליה. כלשונם ארגון טרור ומשום שהדעות שלהם הן גזעניות. לי אין קשר עם הארגון והוא לא כוס תה שלי, אבל הרדיפה כנגד הפרט שנמצא שם היא הבעיה האמיתית.

הרי הבריונים הפורעים שהם אוהדי הפועל שונים מלה פמילה ? לא ! הם גזענים ורעים לא פחות.

אז הלכו ולקחו אחד שעובד שמשרד ראש ממשלה וצלבו אותו עלובי החיים אלו שהם ליברלים עלאק והגדיל לעשות חיים הר זהב בציוץ שלו 

” ‏‎כאמור: מי שמזדהה עם לה פמיליה הוא מחבל. באותה מידה אפשר להיות עם קעקוע של חמאס, של חזבאללה, או של החמר רוז׳. מחבלים.

חיים הוא צבוע משום שהמחנה שהוא בא ממנו תמך בסטלין וחלק אחר בצ’ה גווארה ולא קראנו להם בשמות כאלה. חיים וחבריו גזענים רק כלפי מי שלא מסכים עם דעתכם.

כן חיים, ראה את הערוץ שאתה עובד בו. זה ערוץ תרעלה שיש בו דעה אחת – הדעה של דרוקר וכל דעה אחרת זרקתם. גם אם זה חותך אותכם ברייטינג, אז אתה מי שעמד בארגון העיתונאים הפכת להיות משרת של ערוץ חד דעה, לפי הערוץ הזה לפיד עוד ראש ממשלה. ואתה מדבר על עובד במשרד ראש הממשלה רק בגלל שיש לו קעקוע של לפמיליה כטרוריסט. חיים אתה גזען קטן.

64 אצבעות של עבדים של הדיפסטייט 

נכון’ התנהלות הממשלה – הקואליציה מיום הניצחון בבחירות הייתה בטרוף מערכות. זה החל במשא ומתן להקמת קואליציה. סמוטריץ’ התנהג כמו בנט משופר. למה בנט משופר? כי סמוטריץ שם ברקס על התגבשות הקואליציה שאפילו להחליף את יו”ר הכנסת לא נתן. בכך איבדנו חודשיים של העברת חוקים עוד לפני כינון הממשלה. ואחר כך קמה הממשלה וחוץ מהרפורמה אצו רצו כל מיני חברי כנסת עם הצעות חוק שלא היה להן כל סיכוי לעבור. הרפורמה שהצגנו ללא להכין את הקרקע, ללא הכנה של תקציב מינימלי של הסברה לא מאה מיליון כמו שהשמאל שפך אבל היה צריך משהו. הרי זאת רפורמה נכונה אך לא הגשנו אותה נכון.

ומולנו נעמדה חזית שהתוצאה שלה הייתה הפיכה צבאית. מדינת ישראל איבדה את היכולת הדמוקרטית שלה בחסות טייסים וגנרלים.

כאשר מתברר מהדלפת מסמכים סודיים בארה”ב שהמוסד – ארגון ביון שכפוף לממשלה – עמד מאחורי ארגון הפגנות נגד הממשלה אז אנחנו בבעיה. המוסד הכחיש את הידיעה אך מהתהליכים שעברנו אני אומר שאין עשן בלי אש. ולכן אנחנו לא שונים מהשכנים שלנו מדרום וצפון. מצרים וסוריה – מדינות החיות על כיני הכידונים.

אם ניקח את הטייסים כדוגמה. האם הם באמת מתנדבים או שהם רוצים לטוס כל שבוע האם זה משרת אותם באזרחות כאשר יש להם את הטיסה השבועית? באיזה חברות הם דירקטורים ? באיזה עסקים הם מתנהלים?

והרי הם טייסים הם חשובים מיתר האזרחים.

למשל שקדי שהיה מנכ”ל אל על. דרך אגב, מנכ”ל כושל. בתקופתו החברה כשלה והפסידה, אך מי כמו הפריבילג שקדי שיחלוב 16 מיליון ש”ח מחברה שירדה לבעלי המניות ב 38 אחוז מהשווי שלה.

ציטוט מגלובס

מנכ”ל אל-על אליעזר שקדי פורש מתפקידו

 

גרף שכר של 16 מיליון שקל ב-3 שנים – והמניה נפלה ב-38% ■ טרם נבחר מנכ”ל חדש, ועדיין לא נקבע מועד סופי בו יסיים שקדי את תפקידו

ואלה האנשים שעומדים מאחורי הפיכה הצבאית, כך תראה מדינת ישראל אם הם ינהלו אותה .

 

בתוך הליכוד 

אין ספק כי המתחרים ביריב לוין מרוצים. יריב כשל אבל מנגד הם שלא הלכו את כל הדרך שוכחים שתומכי הליכוד לא יצביעו ליכוד בבחירות הבאות. מדוע? כי הליכוד הוכיח שאין לו יכולת משילות. כי הנושא החשוב – רפורמה במערכת המשפט – מוסמס כאשר לא יהייה תיקון במערכת .

בבחירות הבאות נגלה שאלו שהיו חדורים ללכת לקלפי חלק מהם ישאר בבית.

ואם הליכוד לא ישנה את מרכיב ההתנהלות שלו ימצא את עצמו שוב מחוץ למערכת ואל דאגה הממשלה הבא תחוקק חוקים לא דמוקרטים בחסות מערכת המשפט, כדי למנוע החלפתם לעולם. 

כי אצלם דמוקרטיה זה רק סיסמה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זוית אחרת על בני אברהם

רוני צימרינג

המילקי גדל על עצי ברלין

אריק זיו ויזר

אתר ליכודניק משתתף בצערו של אלי אילוז

הרויזיוניסט

שקט יענה בשקט

אריק זיו ויזר

יקיר לנו אפרים: שנתיים ללכתו של אפרים (אפי) נחמיה ז”ל

מערכת ליכודניק

למה השמאל מחבק את גילה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן