25.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ כללי

הצלחה מדינית: מועצת הביטחון של האו״ם תתכנס לבקשת שר החוץ ישראל כ״ץ

בעקבות פנייתו של שר החוץ ישראל כ״ץ צרפת, ארה״ב ובריטניה הגישו ביום חמישי האחרון בקשה רשמית לכינוס חירום של מועצת הביטחון של האו”ם. זאת, לנוכח הפשעים החמורים שעולים מהדו”ח שפירט על היקפי האלימות המינית של מרצחי החמאס ב-7 באוקטובר והאופן שבו תוכנן. כמו כן, הדו״ח שפורסם בתאריך הסמלי שציין את יום האישה הבינ״ל העלה ממצאים ועדויות על אלימות מינית שהופעלה נגד החטופות הישראליות בשבי החמאס.

את תגובתו למהלך ניצל השר כ״ץ למהלך לביקורת על התנהלותו של מזכ״ל הארגון האו״ם אנטוניו גוטיירש שטרם הגיב לממצאי הדו״ח מה שאמר ״שלא קל ליישב עם תכליתו המוצהרת של האו״ם לשמור על זכויות אדם. עוד אמר השר כ״ץ בכל רגע שעובר החטופות ממשיכות להיפגע בשבי ומזכ״ל האום ממשיך לעצום עיניים ולאטום אוזניים כאילו לא קרה כלום.

מזכ״ל האו״ם גוטיירש כבר עורר סערות בהתבטאויות נגד ישראל, בין היתר עם אמירות ש״המלחמה בחמאס מסכנת את השלום העולמי״ ושישראל מפרה חוקי מלחמה. אולם, מהלך זה חשוב במאמצים לגיוס דעת הקהל לטובת ישראל ובין היתר לשיתוף פעולה עם כמה שיותר מדינות להפעלת לחץ על ארגון החמאס והעלאת המודעות העולמית למצב החטופים והחטופות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חזרה בזמן: הצעתו של ליברמן להעביר את עזה למצרים ואת שטח A לירדן

אריק זיו ויזר

מעין אדם-דוברת השרה רגב לשעבר תשתתף בעונה החדשה של הישרדות

אריאל אילוז

ארז תדמור מתמודד בפריימריז בליכוד

מערכת ליכודניק

מזל טוף לעו”ד סוזי עוזסיני ארניה

אריק זיו

מעוזי כהן ועד רועי שרעבי

הרויזיוניסט

אושר שקלים בפנייה לשר הביטחון: יש לשנות את הקוד האתי של צה״ל

רועי אזולאי
דילוג לתוכן