20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

מירי רגב משיקה: ״רפורמה בין הגדולות שהיו בתחבורה הציבורית״

הערב (חמישי) בראיון שנתנה מירי רגב לערוץ 13 בו הציגה בהיותה שרת התחבורה רפורמה במערך התחבורה הציבורית שנועדה לדבריה בראיון ״להטיב עם החלשים ולעודד צעירים לנסוע בתחבורה ציבורית״ במטרה להשפיע על על כל משפחה במדינת ישראל ובין היתר להקל את בעיית יוקר המחייה במתן הטבות.

הטבות אלו יחולקו לפי קריטריונים שנקבעו מבעוד מועד בין היתר של גיל ומיקום גיאוגרפי עם עדיפות לפריפריה שיקנה מחיר מוזל לכרטיס בתחבורה ציבורית. כמו כן, הפעימה הראשונה ברפורמה כוללת חיילים משוחררים ואת בני ובנות השירות הלאומי שיסען שנה בחינם בתחבורה.

לטענת השרה רגב, הסיבה לרפורמה היא ״הרפורמה המעוותת שעשתה הממשלה הקודמת שגרמה לפריפריה לכאורה לסבסד את המרכז״. במסגרת סקר שהציגה שנערך על ידי רשות לתחבורה ציבורית, עלה כי בקרב 50% מהנשאלים שהעידו שלא נעזרים בתחבורה ציבורית במידה רבה לאור העליות.

לכן הורדת המחיר היה הצעד ההכרחי לטענת השרה במסגרת הרפורמה. עוד הוסיפה כי בתקציב הבא זה יהיה הנושא העיקרי שעליו הממשלה מתכוונת להתעקש. כמו כן, במהלך הראיון התייחסה לדברים שנשא אתמול מאו״ג 98 תא״ל דן גולדפוס, אותו תיארה כמפקד ולוחם אמיץ מהווה דוגמא אישית לחייליו, שדיבר מדם ליבו.

עם זאת, אמרה שראוי שקצינים יעסקו בעת הזאת בביטחון ישראל בלבד. בהתאם לדברים אלה, ביקרה את השר גלנט על טיפולו בתופעת הסרבנות בתקופת הרפורמה ואת האמירה שנתן ביחס לגנץ וחוק הגיוס ואמרה ״ששר הביטחון צריך לפעול בעת הזאת למען ביטחון אזרחי ישראל בלבד״.

לעניין השווין בנטל אמרה שלפי המקורות שלה ישנה אפשרות להגיע למתווה, אך יש חשיבות עליונה להשיג זאת בהסכמה אך ורק לאחר המלחמה. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זוכרים – 19 שנה לרצח רחבעם (“גנדי”) זאבי ז”ל

דניאל נחמיה ותומר רוזנטל

״ליכודניק״ משתתף בצער משפחת קליך

דניאל נחמיה

שר החוץ כ״ץ באמירה מפתיעה

רועי אזולאי

ירושלים מלמטה למעלה

אריק זיו ויזר

ירוחם לובשת ליכוד – מעלים הילוך בשטח

דניאל נחמיה

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בקרית עקרון למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן