20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

שפי פז נגד חיה מנע

עו״ד חיה מנע המתמודדת ברשימת הפריימריז של הליכוד במחוז דן כתבה בעמוד הפייסבוק שלה לפני מספר שנים, כי היא מייצגת שב״חית פיליפינית ואת ילדיה לאחר שהוצא נגדם צו גירוש מהמדינה וזאת לאור שהם שוהים בלתי חוקיים.

בעמוד הפייסבוק שלה כותבת מנע: ״אני מייצגת פרו בונו (ללא עלות) את הילדים ואמם, לאחר שנעצרו בביתם ברמת גן במהלך החופש הגדול, נכלאו, והוצא נגדם צו גירוש מהארץ״.

נזכיר שעו״ד מנע מבקשת להתמודד ברשימה לכנסת מטעם מפלגת הליכוד – מפלגה שבשנים בהן כיהן מטעמה ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוקמה הגדר במצרים – בניגוד לדעת אנשי הצבא – מה שעצר גל אדיר של מסתננים.

בתקופת הליכוד יצאו מהארץ עשרות אלפי מסתננים. ההגבלות המשפטיות לא אפשרו לעשות יותר. לפיכך, הליכוד צריך להמשיך להתמקד בתיקון מערכת המשפט על מנת לאפשר המשך מדיניות ביטחונית חשובה זאת.

החשש נוכח הפוסט של מנע, הוא שהשאיפות שלה להיות נציגת מחוז דן ברשימת הליכוד לכנסת יתנגשו עם הערכים בהם היא דוגלת. שכן גובר החשש שבהמשך, היא תהיה האצבע שתתנגד להמשך יישום מדיניות הליכוד בתחום עצירת ההגירה הבלתי חוקית.

בהקשר זה, שפי פז כותבת בעמוד הפייסבוק שלה: ״זכותה של חיה מנע להילחם על שב״חיות שמצפצפות על חוקי המדינה. זכותה גם לתת להם סיוע משפטי בחינם. זכותה אפילו לחשוב שלא מגרשים ילדי זרים.

וזכותנו להסב את תשומת לבם של מתפקדי הליכוד כי אישה עם אג׳נדה של מדינת כל מהגריה מתמודדת בפריימריז״.

מעו״ד חיה מנע נמסר:
ישנם בכירים בליכוד שמריצים מועמד שתול לרשימת הליכוד לכנסת, חבר מפלגת "יש עתיד". בעקבות דרישתי לפסול אותו והתחזקותי בשטח הם מפחדים ומנסים לפגוע בי ע"י קמפיין מרושע, שכולל טענות סרק.
כבת למשפחת ניצולי שואה, שרוב משפחתה נרצחה בשואה עקב יהדותם וסבתה עלתה לישראל כשארית הפליטה ששרדה את המרצחים הנאצים, אני יודעת היטב שמדינת ישראל היא מדינת העם היהודי ואין לנו מדינה אחרת ומתנגדת למתן אזרחות לשב"חים ולשינוי צביונה של המדינה.
במסגרת עבודתי כעורכת דין אני לא מייצגת ככלל מסתננים ממדינות אפריקה ושב"חים. המקרה שצוין בפוסט הוא מקרה חריג עם נסיבות הומניטריות מיוחדות, שגם משרד הפנים הבין שיש לשקול אותו בשנית ולכן עיכב את ההליך.
ישנם מקרים הומניטריים מיוחדים שבהם האנושיות והחמלה הם דרך המלך, שהליכוד יותר מכולם זו דרכו, בדיוק כפי שלימד מורנו ורבנו מנחם בגין הגדול, שכראש ממשלה בשנת 1977 הורה לקלוט עשרות פליטים וייטנאמיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תמיכה רוחבית בימין בביטול יציאת המשלחת

רועי אזולאי

יונתן עוז בהצלחה

הרויזיוניסט

חגיגת דמוקרטיה בליכוד: החלו ההצבעות

מערכת ליכודניק

הרוטציה הושלמה: הכירו את המנכ״ל החדש של משרד האנרגיה 

רועי אזולאי

ועדת החוקה התכנסה ואלו החלטותיה

מערכת ליכודניק

עמוס גלעד במכון ז'בוטינסקי

אלי חזן
דילוג לתוכן