23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

שם את הפריפריה במרכז. על החתום : ח”כ מיקי זוהר

העורך הפוליטי של אתר ליכודניק התלווה אל ח”כ מיקי זוהר במשך מספר שעות בדרום. התוצאות היו מעניינות 

 

עד כמה חשוב שתהיה נציגות למחוז הנגב בתוך הליכוד הבנתי היום במהלך מספר שעות בהן יצא לי להתלוות אל ח”כ מיקי זוהר. 

נפגשתי איתו בשעות הבוקר המוקדמות בשבעה של החבר שמעון שטרית מדימונה אשר אבל על מות אחותו בתאונת דרכים מצערת. דובר שם על פגיעה בהטבות המס ליישובי הדרום וזוהר סיפר ליושבים על האתגר שבמאבק עבור הישובים אשר מתפקדיהם שלחו אותו אל הכנסת. יש לו כוח רב כמרכז הקואליציה בוועדת הכספים ומה שזוהר יעשה הוא מניעה של הגזירות הללו. שם גם קיבלתי ביטוי מדוע חשוב שנציג מהדרום ישרת את הנגב בכנסת : רק הוא מבין בדיוק מה הנגב צריך. לא רק משום שהוא גר שם אלא גם, ואולי בעיקר, משום שהציבור שלו פונה אליו. 

זוהר סיפר על הצוואה שהותיר לו אביו שנהרג לפני 30 שנה. אביו גם היה איש ציבור שביקש להתמודד עבור תפקידים שיאפשרו לו לייצג את הציבור כמו למועצת העיר ולכנסת. זוהר הבן הצליח לעשות זאת משהפך להיות סגן ראש עיר ועתה הוא משרת אותנו בכנסת. מעניין מה היה קורה לו זוהר האב ז”ל היה מבקש להיות שר ? נדמה כי מיקי יצטרך להשיג גם את האתגר הזה.

 

משם המשכנו למועצה התעשייתית נאות חובב אשר בראשה עומד אנדריי אוזן. המועצה היא מועצה מצוינת המכילה בתוכה לא תושבים אלא מפעלים והמון. סך המוצרים והשירותים שמופקים שם משמשים לייצוא בשווי 4.5 מיליארד דולר. למרות זאת, למועצה יש עוד המון אתגרים על מנת להפוך אותה למפותחת יותר ולאחר המצגת וההסברים שמקבל זוהר הוא יתפנה מעתה לסייע לאוזן ולצוות שלו שעושים עבודת קודש. עבודת הקודש שלו משלימה את עבודת הקודש שלהם. עבור הנגב אך בעיקר עבור מדינת ישראל. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הבגידה של סער

אריק זיו ויזר

קרב רב קרית גת

אריק זיו ויזר

התחממות ביחסי הליכוד-הונגריה

אריק זיו ויזר

שטראכה תוקף את מזכ”ל האו”ם באן קי מון

אריק זיו ויזר

בחירות או לא ?

אריק זיו

עתירה להרחקת רועי שרעבי

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן