29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הבגידה של סער

מה קרה לגדעון סער? או, את מי זה מעניין?

למען האמת, מה שעובר על סער מעניין כשלג דאשתקד, מה שחשוב הוא, שלפי הנימוקים של סער לפרישתו מדובר בלא פחות מבגידה בבוחריו ובציבור בישראל.

אסביר: כשר פנים סער עומד בחזית המאבק בתופעת ההסתננות, אשר החריבה לתושבי דרום ת”א את החיים; בימים הקרובים צריכה להתפרסם החלטת בג”צ

בקשר לחוק למניעת הסתננות (כי הרי בג”צ הוא השליט האמתי ברפובליקת הבננות שלנו) – הייתכן שהמתח הפוליטי עם נתניהו או הצורך לראות את דוד בנו הקטן, או הצורך לשרת את גאולה, גוברים

על האינטרס של תושבי דרום ת”א? הייתכן שעניינים אלו  גוברים על הפעולות של סער בקשר לאיחוד רשויות מקומיות או שינוי גבולות של רשויות מקומיות?

דווקא היותו של סער שר מוצלח הופכת את פרישתו הפתאומית למעשה חמור.

סליחה, אם מקבלים את נימוקי סער לפרישה, אזי מדובר בנימוקים שהם לא פחות משערורייה נורמטיבית, המחייבת את סער לנטוש את חיי הציבור לחלוטין.

סער קיבל אמון ציבורי אותו ביקש, לכן הוא מחויב לשרת את אותו ציבור, שהפקיד בידיו את האמון, עד לתום הקדנציה;  נטישתו הפתאומית בתירוצים כ”כ עלובים היא מעשה חמור ביותר.

ומה יקרה אם יחליט לשוב ונניח יהיה ראש ממשלה? האם יחליט לפרוש, כי הוא צריך להכין את דוד לבר מצווה או כי איזה פוליטיקאי מתנכל לו?

או שמא יעשה כאותו ליכודניק “אגדי” ויחליט באמצע מלחמה לומר “אינני יכול יותר”?

בחיאת סומסום, קאט דה בולשיט, המעשה של סער הוא חמור ביותר, נקודה.

אם אין סיפור אחר מאחורי הקלעים, סער איבד את הלגיטימציה לבקש שוב פעם את אמון הציבור.

ברור שעובר על סער תהליך רגשי עמוק, נראה שהוא מנסה לחיות חיים חדשים ככפרה על החיים הקודמים שאותם לא מיצה כראוי, נראה שהרגש הדתי והחברתי מציפים אותו,

אבל דחילאק, מדובר בגאולה אבן, לא בסקרלט ג’והנסון, כן?

הבריונות של יו”ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן

תרשמו את השם של הבריון ההסתדרותי החדש, אבי ניסנקורן, האיש שהולך למרר לכם את החיים, לגזול את כספכם, ואת כל זה הוא יעשה בשקר שטובת הציבור, טובתכם, לנגד עיניו.

ראשית, שימו לב למה שהחצוף הזה אמר אמש בראיון בערוץ2  “אם נמשיך במצב שיש יותר מדי עניים ואם נמשיך במצב בו נוביל בפערים החברתיים בעולם ולאף אחד לא אכפת בממשלה – תהיה על זה מלחמה ותהיה שביתה כללית במשק. זהו צעד אחרון בלי קשר למשבר בדואר“.

(ראו קישור: http://www.mako.co.il/news-money/economy-q3_2014/Article-03dcea173e39841004.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1434139730)

אתם הבנתם את זה? לא הדאגה לעובדי הדואר מעניינת את הבחור, הוא כבר ראש ממשלה, הוא אחראי על הפערים החברתיים במדינה ולא על העובדים, שרק אותם בסמכותו לייצג.

אז כעת חשוב להבין, שמלבד בג”צ, את המדינה מנהל מר אבי ניסנסון [אם מוסיפים לכך את מבקר המדינה הנוכחי, אז מי בכלל צריך בחירות במדינת ישראל???].

לגבי עובדי הדואר – עצם העובדה שאתם קוראים את המייל הזה מסבירה לכם מהי הבעיה עם הדואר: בשנים האחרונות רוב הפעילות אשר בעבר נעשתה דרך הדואר, נעשית כיום ברשתות החברתיות,

היקף הפעילות של הדואר ירד באופן דרמטי ואין ברירה אלא להתייעל, אין לזה שום קשר לפערים חברתיים ולכלום, ההיפך, הציבור חוסך כסף רב בשל מהפכת התקשורת העולמית.

אז מה עושה מר אבי ניסנקורן?

הוא ישבית את המשק, יגרום נזק לאזרחים, שהם שישלמו את המחיר, ואת כל הבריונות ההסתדרותית הוא ימכור לכם בדאגה לפערים החברתיים במדינה.

והדבר המדהים הוא שלהסתדרות יש אמצעי פשוט לפתרון סוגיית המאות הבודדות של עובדי הדואר האמורים לפרוש, הכיצד?

תחת כנפי ההסתדרות הרי נמצאים אלפי עובדים בנמלי הים, בשדה התעופה, בחברת חשמל ובעוד קבוצות של הפרולטריון העשיר, הפרולטריון האוליגרכי, במקומות אלה השכר הוא מהגבוהים במשק, מלגזנים מרוויחים משכורות של עשרות אלפי ₪ בחודש;

אז שיתכבד מר ניסנקורן וידרוש מעובדי ההסתדרות סולידריות של פרולטריון: וויתור לא גדול על חלק ממשכורות העתק שלהם יפתור את בעיית הדואר, עבור זה לא צריך להשבית את המשק ולסחוט את הקופה הציבורית, השייכת לציבור כולו.

המחשבה שהבריונים הללו השתלטו על נכסי הציבור, חולבים מהם את כספי הציבור, משביתים אותם וסוחטים את הקופה הציבורית, מרתיחה את הדם גם למרוקאי שקט ונינוח כמוני.

לפיד, החרדים והשבת:

אין ספק שלפיד עשה מעשה לא ראוי, כיבוד סמלי היהדות ברמה הממלכתית היא נורמה שעליו לכבד, אך האחרונים שצריך להקשיב להם, הם החרדים, הרומסים כל ערך ונורמה של הציבור הכללי.

רמיסת חובת שירות הביטחון במדינת ישראל, רמיסת תושביה הלא חרדים של בית שמש, רמיסת קדושת יום העצמאות, רמיסת רבני הציונות הדתית ומה לא?

בקיצור, הגיע הזמן לתבוע מהחרדים הדדיות בכיבוד קדושות, והגיע הזמן שיגידו תודה למדינה ולאזרחיה שבזכות דמם ועבודתם החרדים מתקיימים.

כן, אני יודע, לפיד כנראה הדליק את החרדים בכוונה, כל התקפה שלהם עליו מחזקת אותו בבסיס הכוח האלקטורלי שלו.

בלי קשר ועם קשר, מצורף קובץ תשלומי ארנונה בירושלים, פרסום ראשוני:

ניתן לראות כי באופן גס, אחוז הגבייה באזורים ערביים היא כ 40%, באזורים חרדיים כ- 50% ובאזורים “כלליים” היא עומדת על כ 75%

מבט על הקובץ הזה ומבט על מגמות הדמוגרפיה בישראל אמורים להטריד את כל מי שחוסנה הכלכלי של ישראל חשוב לו.

חורבן אירופה על שום מה?

האיסלם הקיצוני מאיים על אירופה, צבאות אירופה האגדיים כבר לא קיימים, אז כיצד תגן אירופה על עצמה?

שני תהליכים חמורים עברו על אירופה: דעיכתן של הנצרות והלאומיות מחד, ועלייתם של הרב תרבותיות והתקינות הפוליטית מאידך, הותירו את מדינות אירופה ללא בסיסי הגנה קיומיים.

על בסיס דעיכת הנצרות והלאומיות פתחה אירופה את שעריה לגלי הגירה מוסלמיים, שכעת מאיימים על קיומה.

הנצרות כדת חיה ביצרה את מעמד המשפחה והקהילה, מילאה את הנפשות באופטימיות הנדרשת בעולם הזה והייתה הגורם לאחוז יילודה גבוה – סירוסה הביא את אירופה לאחוז יילודה קלוש, על סף סכנה קיומית.

הלאומיות הייתה מבצרה של המדינה המודרנית, ממנה שאבה את כוחה, בשמה נלחמו עמים על חירותם.

בהיעדר שני כוחות החיים הללו, לאומיות ודת, אירופה תתקשה להתגבר על הנחישות הפונדמנטליסטית של האיסלם שהחדירה לתוכה.

ד”ש מדאע”ש.

שנה טובה וכו’ וכו’



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מייסדי הליכוד: הוקרה לנתניהו על ניהול המערכה

אלי חזן

יום המינויים בליכוד

אריק זיו ויזר

יואב קיש קורא לדנון להסיר את ההתמודדות

אריק זיו ויזר

סגן השר לשעבר איוב קרא חנך סניף של הביטוח הלאומי

אלי חזן

השרים לא נכחו והישיבה ננעלה

אריק זיו ויזר

פורסמו רשימת המועמדים הסופית לפריימריז לכנסת ומספריהם

אלי חזן
דילוג לתוכן