21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

קרא: “אם נעבוד קשה, נחצה את גבול ה-40 מנדטים”

כך אמר סגן השר איוב קרא, שנטל חלק בפאנל פוליטי שנערך היום במכללה האקדמית-עמק הירדן(כנרת) שבטבריה וייצג את תנועת הליכוד מול נציגי שאר המפלגות המתמודדות לכנסת ה-19

 

סגן השר איוב קרא ציין בדבריו כי מפלגות השמאל, שכשלו בניסיונן להתאחד, מנסות לגזור קופון מהפיצול ביניהן אך דרכן לא תצלחנה משום שרק תנועת הליכוד היא שתרכיב את הממשלה הבאה.

 

סגן השר קרא אמר כי ראש הממשלה נתניהו יעשה מאמצים לקים ממשלה רחבה שבה יישבו הנציגים של המפלגות הציוניות, ואמר : “כמובן שהממשלה הבאה תהיה מושתתת על מפלגות הימין שיחדיו מאמינות בדרך של אי החזרת שטחי מולדת לאויב וכמובן שמירה על ירושלים כעיר הבירה היהודית לנצח נצחים. הממשלה הבאה תהיה ימנית אך תוכל לנהל מו”מ מדיני מעמדת כוח ולא מעמדת חולשה. במידה ויהיו נציגים בקרב יאיר לפיד או ציפי לבני שירצו לחבור לממשלת נתניהו הם יצטרכו לחתום על הסכם קואליציוני בדמותו ובצלמו של הליכוד-ביתנו.

 

באשר להכרזת שלי יחימוביץ שהיא לא תיכנס לממשלת נתניהו בשום אופן  אמר קרא כי: “זו החלטה פופוליסטית שבאה לשרת את השמאל הרדיקלי שמאמין בהחזרת כל הישובים ביהודה ושומרון לידי אבו מאזן. אנו רואים שההודעה של שלי יחימוביץ כי לא תיכנס לממשלת נתניהו איננה משרתת את יחימוביץ משום שבכל הסקרים האחרונים מפלגתה עומדת על 15-16 מנדטים בלבד והיא אינה מצליחה להתרומם”.

 

ביחס ליום הבחירות, אמר קרא כי: “הליכוד הכין תשתית מסודרת להסעות מצביעים שלו וישנה התארגנות ליום הבחירות לכך שכל מצביעי הליכוד יוכלו לצאת לקלפיות בלי קשר לתנאי מזג האוויר –  כל מי שתומך בליכוד ביתנו יוכל לפקוד את הקלפי הקרובה לביתו”.

 

באשר לסיכויו שלו להיכנס לכנסת הבאה, אמר: “מקווה שאצליח להיכנס לכנסת ה-19 וחרף העובדה שלעת עתה מקום 39 נחשב לבלתי ריאלי אני סבור שלא אבדה התקווה ויש תקווה לקבל גם 43 מנדטים בבחירות. אם עובדים קשה ועמלים על ההצלחה היא תבוא ובענק ואין כל סיבה שהליכוד-ביתנו לא יקבלו 44 מנדטים. יש תקווה כזו שעם עמל ורצינות בקרב התומכים שייצאו מביתם להצביע הליכוד-ביתנו תהיה הפתעת הבחירות ולא מפלגתו של נפתלי בנט ששם חברים קיצוניים שרואים בוועדה למעמד האישה בכנסת וועדה מיותרת”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בדרך למיסוד קשרים עם המדינה החדשה בדרום סודן

אריק זיו ויזר

האם ביבי יעמוד בהבטחתו?

אריק זיו ויזר

קרא: “הציבור הערבי צריך לייחל לפסילת זועבי”

אלי חזן

סגן השר איוב קרא ברבבה; המשחק במזרח התיכון חזק. הבא להורגך השכם להורגו

אריק זיו ויזר

ניצחון למורסי גזר דין מוות לעתיד מצרים

אלי חזן

שקט, כאן פוקדים!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן