23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

האם ביבי יעמוד בהבטחתו?

במרוצת השנה החולפת התנהלו שיחות בלשכת ראש הממשלה על שדרוגו של סגן השר איוב קרא, והובטח כי קרא ישודרג בסבב הראשון של התיקים.

היום לאחר פיצולה של מפלגת העבודה והתפטרותם של שלושת השרים הרצוג, ברוורמן ובן אליעזר עומדת בפני ראש הממשלה האופציה, לשדרג את נציג העדה הדרוזית והמגזר הלא יהודי לתפקיד הראוי לו כשר בממשלת ישראל, או לחזור בו מהבטחתו ולסטור לעדה שלמה הנאמנה למדינת ישראל, ובעיקר למי שלחם וממשיך להילחם למען מדינת ישראל וערכיה היהודיים והציוניים.
בשלב הראשון של הרכבת הממשלה מונה איוב קרא לסגן שר לפיתוח הנגב והגליל כשאין  שר מעליו, ואז התעורר הצורך לרצות את סילבן שלום שמונה לשר לפיתוח הנגב והגליל. מאז, צורם לנו, יהודים המוקירים את פועלו ונאמנותו של סגן השר קרא לא פחות מאכזבתה של העדה הדרוזית שמרגישה כעת שאין המדינה מעריכה אותם כראוי ולוקחת אותם כמובנים מאיליהם.
אנחנו שנלחמנו עם הדרוזים כתף אל כתף במשך כל שנות קיומה של המדינה, נפגעים מההדרה של הדרוזים שנאמנותם למדינה עולה לעיתים על נאמנותם של יהודים רבים, מצפוננו אינו מניח לנו כאשר אנו מתגלים ככפויי טובה פעם אחר פעם.
זו העת שנחזיר מעט מכבודנו בכך שנוקיר כבוד והערכה לאחינו הנאמנים למדינתנו ולערכינו, לעמוד בהבטחה שראש ממשלתנו נתן לאדם שמייצג לא רק את העדה הדרוזית, אלא מייצג כל אחד ואחת שערכי הציונות עוד פועמים בליבו.
זו שעת מנהיגותו של ראש ממשלה שיאחד בין קצוות העם היושב בציון, זו שעת מנהיגות שראש הממשלה יעמוד על הבטחותיו ויחבק עדה שלמה הנאמנה לזכותנו ההיסטורית על ארץ ישראל, זו ההזדמנות שבה ראש הממשלה יחזיר לנו את האמינות בעיני העולם הערבי בכלל ובעיני אחינו ובני בריתנו הדרוזים בפרט, וזו השעה שנבקש מראש הממשלה שיעשה צעד נכון בו נוכל להיות נקיי מצפון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן השר קרא ייסד את המטה להצלת העם הסורי

אלי חזן

“אין דת שמטיפה לרצח ומחבלי הג’יהאד אלה הם צאצאי השטן”

אריק זיו ויזר

תוניסאי, ירדני, לבנוני ופלסטיני ואיוב קרא

אריק זיו ויזר

דין טראבין כדין פולארד

אריק זיו ויזר

לך בני… לך ותגן על אימא, על אחיך, על אזרחי מדינת ישראל

אלי חזן

העדר נפט בסוריה איננו סיבה להתעלמות העולם מרצח עם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן