22.2 C
תל אביב
8 במאי 2024
ליכודניק
בחירות 2013

יש על מי לסמוך במעלה אדומים

מסתערים על העיר השר בוגי יעלון ומר יאיר שמיר בכנס בחירות ענק במעלה אדומים.

 

השר בוגי יעלון ומר יאיר שמיר היו ביום ג’ השבוע במעלה אדומים בכנס שאליו הגיעו כ- 400 תומכים נלהבים של הליכוד בסניף מעלה אדומים.

למרות מזג האוויר הסוער והגשמים העזים שירדו, הייתה הצלחה כבירה והיענות רצינית לכנס.

מר בני כשריאל ראש העיר, סקר במהלך הכנס את פועלו של כל משרד ומשרד ברשות הליכוד בקדנציה הקודמת ותרומתו של כל משרד ומשרד בקידום מעלה אדומים. כמו כן ציין ראש העיר את החשיבות של הצלחת הליכוד ביתנו בבחירות הקרובות לעתידה של העיר מעלה אדומים בפרט ומדינת ישראל בכלל.

דודי אמסלם מועמד מחוז ירושלים לכנסת סקר בפני הנוכחים את חשיבות ליכוד השורות והתיאום שצריכים לעשות יחד עם ישראל ביתנו לקראת יום הבחירות. הוא הודה לכל הנוכחים בכנס על תרומתם, השקעתם ופועלם בעבודתם במטה לקראת הבחירות.

השר בוגי יעלון שוחח עם החברים במשך כחצי שעה וסקר את עתידה של ישראל בתחום הביטחוני, החינוך , התשתיות והתחום הכלכלי וציין שאין מלבד הליכוד שום מפלגה שתוכל להמשיך את הדברים המדהימים שממשלה זו התחילה לעשותם.

מר שמיר הודיע מעל הבמה שהוא תומך בראש הממשלה בכל מובן המילה ומאמין בפועלה של ממשלה זו ומאמין שיחד הממשלה הבאה ברשות ביבי נתניהו תוכל להצעיד את מדינת ישראל שנות דור קדימה.

ראש העיר בני כשריאל סיכם את הערב החגיגי האמרה שרק הליכוד יכול ויחד עם ליכוד השורות ועבודה קשה לקראת הבחירות נוכל לצאת מחוזקים, להיות פחות סחיטים ולהצעיד את מעלה אדומים, ירושלים רבתי, ואת כל מדינת ישראל מעלה מעלה.

כמו כן בני כשריאל הודה ליו”ר ההנהלה של סניף הליכוד במעלה אדומים, מר דודו מתתיהו, ליו”ר הסניף מר צדוק אושני וכן לדובר מר יהודה אסרף על פועלם ותרומתם לקידום סניף הליכוד בעיר, ארגון ערב מוצלח ומדהים זה וארגון יום הבחירות.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלכס מילר סחף את תיכון הנרי רונסון באשקלון

אלי חזן

אקוניס הוביל את המהפך במוסינזון

אלי חזן

האם בנט יסוד טוב לקואליציה

אריק זיו ויזר

קטי שטרית ובית שמש יצביעו ליכוד ?

אלי חזן

ד”ר בנט ומיסטר שטבון

אלי חזן

לטעות זה אנושי, לחזור על אותה טעות זה כבר איוולת

אלי חזן
דילוג לתוכן