26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

קרא: “הציבור הערבי צריך לייחל לפסילת זועבי”

כך הצהיר היום (חמישי) סגן השר איוב קרא במסגרת פאנל שהתקיים בתיכון בקריית מוצקין

 

כשברקע הדיון בבג”ץ בשאלת פסילת חברת הכנסת חנין זועבי מלהשתתף בבחירות לכנסת ה-19, השתתפ סגן השר איוב קרא בפאנל בתיכון בקריית מוצקין.

 

סגן השר התייחס לדיון בבג”ץ, ואמר:  “זועבי סייעה בפעולה פיזית וגם בדחיפה מוראלית ואידיאולוגית למעשה טרור שהביא לפציעתם של חיילי צה”ל. זה הצריך להיות בדיוק המקום שבו על דמוקרטיה מתגוננת למתוח את הקו האדום מדם חיילי צה”ל שעל ידיה של חברת הכנסת”.

 

סגן השר הוסיף: “יתרה מכך, הסתלקותה של זועבי מחיינו הציבוריים תסייע בעיקר לכל אותם המצביעים הערבים התמימים שולחים לכנסת נציגים מתוך תקווה שידאגו לשפר את איכות חייהם. היא תסייע לכל אותם ערבים בישראל המייחלים לנבחרי ציבור שיראו לנגד עיניהם קודם כל את הילדים הערבים וידאגו לעתידם, שיתרוצצו בין הוועדות, שילחמו על תקציבים, שיילחמו בבירוקרטיה, שישכנעו בעלי ממון להשקיע בכפרים הערבים, שידחפו להקמת מפעלי היי-טק, שיסייעו לקדם הקמת בתי ספר ומכללות, שיביאו להקמת בתי חולים וחדרי מיון בסמיכות לכפרים ערביים, שיסיעו למשטרה להלחם במשפחות הפשע הערביות, שיזמו התארגנויות של משמר אזרחי”.

 

על הציבור הערבי בישראל ותקוותיו, אמר קרא: “הציבור הערבי קץ בחבורה של מחרחרי ריב ומדון זולים, שמעבירים את זמנם במרדף אחרי פרובוקציות תקשורתיות ועושים הכל על מנת לצבוע את הציבור הערבי בצבעים של טרור אסלאמי ושנאת ישראל ובכך מעמיקים את התהום בין הציבור הערבי ושאר אזרחי מדינת ישראל. לכן הציבור הערבי צריך להתפלל שתופעת חנין זועבי תעלם לעולם מהמפה הישראלית ובעיקר מהשיח הציבורי”.

 

סגן השר חתם בתקווה: “אולי, אולי, אולי, המסר יעבור וייצור תחילתו של שינוי שיביא לכניסתם של נציגי ציבור ערבי מסוג חדש, כאלה שבאמת פועלים למען הציבור ששלח אותם ולא נגדו”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיור במתקן לגידול קנביס רפואי בצפת

אריק זיו ויזר

סגן השר קרא בישיבת הממשלה: קיומו של משרד לענייני מיעוטים מדגיש את השוני והאפליה בין המגזרים

אריק זיו ויזר

קרא : “רוסיה וסין שותפות למעשי הטבח בסוריה”

אלי חזן

רווחה אקטיבית

אלי חזן

לך בני… לך ותגן על אימא, על אחיך, על אזרחי מדינת ישראל

אלי חזן

מקום חמישי לאיוב קרא

אלי חזן
דילוג לתוכן