23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

סגן השר קרא: דרום סודאן שואפת לשלום כולל עם ישראל

לדברי גב’ אליזבת המדינה המתהווה לקום בדרום סודן מעוניינת ביחסים של שלום ושיתוף פעולה מלא עם מדינת ישראל, והזמינה את סגן השר קרא לבקר בדרום סודאן, עם הכרזת עצמאותה.

סגן השר קרא: דרום סודאן שואפת לשלום כולל עם ישראל

“סגן השר לשיתוף פעולה אזורי ולפיתוח הנגב והגליל ח”כ איוב קרא, יחד עם ח”כ רוברט אילטוב נפגשו בקנדה עם המשלחת הרשמית של דרום סודאן, אשר תכריז על עצמאותה בחודש יוני הקרוב, המשלחת בראשות אליזבת’ אנאי, המיועדת לתפקיד  שרה בממשלה הראשונה של דרום סודאן.

הצדדים דנו בהתפתחויות האחרונות באזור, ועל עתיד היחסים בין שתי המדינות ושיתוף פעולה כלכלי, מדיני, בין דרום סודאן וישראל, לדברי גב’ אליזבת המדינה המתהווה בדרום סודן מעוניינת ביחסים של שלום ושיתוף פעולה מלא עם מדינת ישראל, והזמינה את סגן השר קרא לבקר בדרום סודאן, עם הכרזת עצמאותה.

כאמור סגן השר איוב קרא יצא בראש משלחת פרלמנטארית לקנדה ולארצות הברית, בהשתתפות חברי הכנסת רוברט הכנסת אילטוב ושי חרמש, שם נפגשו עם ראש ממשלת קנדה ושרי המשפטים והאוצר, כמו כן קהילות של נוצרים אוהבי ישראל .
 
סגן השר קרא אמר במהלך המפגשים הרבים שהשתתף בהם בקנדה, כי ” למדינת ישראל אין אינטרס בהסלמה בגבולותיה ועשתה כל הצעדים להשגת שלום, אך העובדות מעידות כי אחרי כל נכונות ישראלית לשלום עם הפלסטינים, אנחנו סופגים טרור והתקפות על אזרחי ישראל, במצב כזה אנו מחויבים לביטחון אזרחינו ונפעל בכל אמצעי להגן על קיומנו, אם נידרש נרדוף את המחבלים לתוך המאורות שלהם ונשמיד אותם בקוטל עכברים נעשה זאת, המציאות המנטאלית במזרח התיכון שונה מזו של אירופה וארה”ב, וחייבים להתאים את עצמנו למציאות הקיימת סביבנו אחרת לא נוכל להמשיך להתקיים, ותמיכת המערב בישראל היא קודם כל אינטרס ביטחוני של המערב, כי אם חלילה תיפול ישראל אז תהיו בטוחים שהמערב ייפול ובתרבות הערבית אין חופש פולחן וזכויות אזרח”.
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרא: “אם נעבוד קשה, נחצה את גבול ה-40 מנדטים”

אלי חזן

קרא במאמצים להשארת הכפר רג’ר בישראל

אריק זיו ויזר

סגן השר קרא לארדואן: אפשר משט השלום הישראלי למען הפליטים הסורים

אריק זיו ויזר

נציג ישראל ביקר את אלמנת הנהג שנהרג בפיגוע בבורגס

אלי חזן

פיתרון היסטורי לבעיית החמשל במגזר הדרוזי

אלי חזן

קרא: “סיוע למורדים בסוריה, אינטרס ישראלי”

אלי חזן
דילוג לתוכן