18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דרישה לפיטורי ברק מאחריות להתישבות-

כארבעים ראשי ערים, חברי מרכז ופעילי ליכוד מרכזיים חתומים על מכתב לראש הממשלה ובו דרישה להדיח את אהוד ברק מכל טיפול בענייני ההתישבות ביו”ש והעברת הסמכויות לוועדת שרים לענייני התיישבות.

“הממשלה חייבת לסיים את המצב שבו 350,000 איש חיים תחת משטר צבאי ותחת מרותו הבלעדית של אדם אחד, שר הביטחון, העויין את המתיישבים, מתנכל להם, ובו בזמן אף נכשל בתפקידו לדאוג לביטחונם”   נאמר במכתב
מעניין שאחרי הרצח הנורא באיתמר, בשעה שרצה לעקוף את ברק , במחטף לילי, החיה ראש הממשלה לרגע את הפגר הזה שנקרא “וועדת שרים לענייני התיישבות” וזאת לאחר שקבר אותו במשך שנתיים עמוק עמוק באדמה  בניגוד לדרישת בוגי יעלון ושרים אחרים.
המכתב המתפרסם היום (יום ב’) בעיתון “ישראל היום” נשלח לראש הממשלה בכל דרך אפשרית, בדואר רגיל, בדואר אלקטרוני והיום כמודעה בעיתון  ולמרות זאת לא מצא אף אחד מעוזרי נתניהו לנכון להגיב עליו.
אין ספק שיש בליכוד חוגים רבים הרואים בפליאה את הגיבוי העקבי שנותן נתניהו לברק שמייצג היום סיעה זעירה של חמישה חברי כנסת בלבד וללא ספק ישנם מספר חכים וסגני שרים שישמחו לרשת את מקום ארבעת השרים של סיעת עצמאות במידה וביבי יחליט סוף סוף להפטר מן החטוטרת הזאת.
האנשים החתומים על המכתב המכונים “הפורום הלאומי” הם האנשים שהעבירו את החלטת המרכז האחרונה לתמיכה בהתיישבות, הם האנשים שנתכנסו לפני שנה וחצי ברעש תקשורתי גדול במצודה והם שולחים היום יותר מרמז דק שהמשך החבירה של ראש הממשלה לאיש שהרס את מפלגת העבודה מזיקה לליכוד ועלולה לפגוע בראש הממשלה עצמו.
“מעולם לא היה במדינת ישראל מצב כזה, שבו יו”ר מפלגה קיקיונית שלט שלטון בלעדי וטוטאלי, ללא גבולות וללא הגבלות, בחייהם של רבים כל כך ובניגוד לעמדת מפלגת השלטון. איננו רואים הישגים גדולים בתפקודו של ברק בתחום הביטחון, ….. את השגיו אנו רואים רק בהשגת תפקידי שרים למקורביו”  כך נאמר במכתב.
מעניין האם ראש הממשלה ועוזריו ימשיכו להתעלם?

שירן שבתאי
הכותב הוא מפעילי הפורום הלאומי בליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא קל אבל אפשרי /מאת:נועם נהרי- טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

הרהורים בעיתות מלחמה /מאת:אלעד מרון

אריק זיו ויזר

פנים חדשות

שטייניץ: יתכן שההקפאה תופשר עוד לפני תום 10 חדשים/מאת: דודו חיים

אריק זיו ויזר

הקמבק של חנוך עוז

אריק זיו ויזר

הקופה הקטנה של שלום שלמה/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן