25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
כחלון ביאללה קדימה
יומן פוליטי

נכהן כשרים בממשלת ליברמן

נתניהו בדרך ללא מוצא, כחלון אהוב על יאללה קדימה, מבקר המדינה הופך להיות מקלקל המדינה,חוות גלעד וידוא צבע, השוטרים הנוקמים הופכים לשורדים, האו”ם כחליפה של רוצחים, הסרוגים בלשכתו של נתניהו מנותקים

שרי הליכוד של ממשלת ליברמן

שוב חוזר הניגון
בעת האחרונה, כמו תקליט שחוק שחוזר על עצמו, הנה אנו שומעים שוב כי נתניהו מהלך נוסף שמהותו היא “נאום בר אילן 2”. הנאום הבא מגיע בעיקר בעקבות סרבנות הפלסטינים שמובילה לכך שהתהליך המדיני תקוע. צריך להבין כי נתניהו מאוד חפץ בתהליך מדיני אך ככל שנתניהו רצה יותר אזי הפלסטינים מסרבים יותר. בהקשר זה חייבים להעלות את הסוגיה הבאה : על מי נתניהו יכול לסמוך בדיוק ? על אבו מאזן חביבם של האירופאים ושל הממשל הדמוקרטי בארצות הברית? ואם כבר הממשל הדמוקרטי בראשות אובמה – האם נתניהו יכול לשים מבטחו על נשיא שהעלה את מובראק על קרנות המזבח ונוהג בהססנות בולטת כלפי קדאפי שטובח בבני עמו ?
נתניהו אם כן יישא נאום מכונן מבחינתו. עכשיו נשאלת השאלה : מי יקבל את מסגרת הנאום ?
הפלסטינים? השמאל, שכל חייו נושם תהליך שלום ? יותר מכך, האם הימין יקבל כל הצהרה שנתניהו יצהיר ?
נתניהו עוד עלול למצוא עצמו במצב זה למצב בו נמצא בקדנציה הראשונה : לאחר הסכמי וואי פלנטיישן, אז הוא  הלך למהלך שהשאיר אותו ללא תמיכה מימין ומשמאל. זהו בדיוק המצב שהוא עלול להתמודד איתו היום.
במשך חודשים אנחנו מזהירים כי ממשלת נתניהו נמצאת לפני תהום. הזהרנו בעת העלאת מחירי הדלק והמים ומיסים מכל הבא ליד שפגעו בשכבות החלשות. הזהרנו כי בועת הנדל”ן תמשוך את הליכוד כלפי מטה. שרים אמרו לי אז : “אל תדאג, יש זמן. אנחנו נתקן”. אני טענתי שאין זמן. עכשיו מופיעים סקרים שמראים את הליכוד מתרסק וקדימה יציבה בסקרים.
שר בממשלה אמר לליכודניק אחרי ישיבת הסיעה השבוע, כי הוא לא דואג שבסקרים האחרונים לבני מובילה בכל מקרה היא לא תהייה ראש ממשלה. “במידה ונתניהו ימשיך בצניחה בסקרים אנחנו נהיה בכל מקרה שרים אם לא אצל ביבי אז בממשלת ליברמן”.
כחלון ביאללה קדימה
קדימה כחלון
בכל הממשלה המנופחת והלא פופלארית בקרב הציבור יש ברווזון שבעבר נחשב פחות יפה מכולם וזאת בשל דיעות קדומות שמהן הוא סבל ואילו היום אבל היום הוא הברווזון הכי יפה באגם. מתברר כי יש שר אחד שמקובל על כל הציבור. שמו : משה כחלון וליכודניק הכתיר אותו עוד בתחילת השנה העברית לאיש השנה של האתר.  מלבד ליכודניק  היו סקרים ששמו את כחלון בראש השרים הפופולרים.
מתברר כי גם באתר הפעילים של קדימה “יאללה קדימה” רואים בכחלון שר אהוב. אז בקדימה מבינים שרק הליכוד יכול .
ראו כיצד נתניהו לקח את כחלון ומעריך את תפקודו ובכך נתן לו תיק נוסף הרווחה. אולי נתניהו ישים את כחלון בראש ועדת שרים לטיפול בבועת הנדל”ן.

מבקר המדינה
עכשיו ברור שהמדינה עוברת לניהול מלא של פקידים כושלים. כאשר שר מתמנה הוא רשאי למנות את אנשיו במשרות אמון. עכשיו מגיע מבקר המדינה ומתערב בהליך. חוצפה כזאת לא נראתה בארץ שלנו מזמן. כך יוצרים מסגרות סגורות בכך שרות המדינה יעבור לידי פקידים ששר לא יוכל לתפקד. כאשר מבקר המדינה מנסה לקבוע את מי ממנה הפוליטקאי לאנשי הצוות שלו הרי שזה אבסורד. בסופו של יום שר יגיע למשרדו, יחתים כרטיס והפקידים יאמרו לו מה לעשות.
הרי פוליטקאי שמגיע למשרת ביצוע צריך להקיף את עצמו באנשי אמונו. מכאן מגיע המושג משרות אמון. אז אם מגיע פועל בניין או סנדלר למצב שהמנהיג נותן בו אמון, מי יקבע שמשרת האמון צריכה סף כניסה.
עכשיו בא המבקר וטוען כי גם משרות אמון צריכות סף כניסה. ובכך נוצרת לנו מדינה שהמהיגים שלנו יהפכו להיות מריונטות של פקידים ויועצים “מקצועיים”.
וידוא צבע
בפינוי בחוות גלעד מתברר כי צה”ל הרים רף בלחימה מול המתיישבים ביהודה ושומרון. צה”ל שלח את חייליו לבצע את החוק והרובים ירו כדורי צבע ובכך בוצע “וידוא צבע”
השוטרים הנוקמים
בעת מעצרם ומשפטם דובר רבות כי השוטרים חצו את הרוביקון כאשר לקחו את החוק לידיים ובכך נגזר עליהם מאסר. אך העבריין נשאר בחוץ והיום מסתובב חופשי. מתברר כי הסאגה לא נגמרה ואחיו של אחד מהשוטרים נורה ע”י מתנקשים. אח אחד פצוע, אח אחד בכלא ואם משטרת ישראל לא תטפל בבעיה נגלה כי לאחר שיצאו מהכלא השוטרים הנוקמים נגלה כי השוטרים הנוקמים יהפכו להיות שוטרים שורדים.
לוב
האו”ם כחליפה של רוצחים. רק עכשיו הורחק קדאפי ממועצת האו”ם לזכויות אדם. פתאום נגלה לטמבלים האור. כך מועצה שנועדה להיות הגורם שיילחם בהפרת זכויות אדם הפכה להיות חממה של משטרים רודנים תומכי טרור ורדיפת אזרחים.כאשר הגיעו המדינות למועצת זכויות האדם תקפו מדינה אחת כל הזמן – מדינה ישראל. מי הובילו בשנים האחרונות את המועצה ? קאדפי,אחמדניג’אד, סוריה, סודן ודומותיהן. כלומר, האו”ם הפך להיות חליפה של רוצחים נקודה.

מנותקים בלשכה
נתניהו היה השבוע בנצרת עילית בעת הצגה של כיתה חכמה ביחד עם השר גדעון סער הממונה על החינוך. הכל הלך יפה וכבר כתבנו על זה אך היה משהו אחד ממש צורם שחייבים לדעת עליו את הדעת.
במהלך ביקורו זיהה נתניהו אנשי ליכוד, נעצר ודיבר איתם. אנשיו חלפו ולא ידעו מי הם חברי הליכוד. אז לנתניהו יש מנותקים בלשכה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי הרעיל את אובמה

אריק זיו ויזר

המריונטות של ארנון גלעדי

אריק זיו ויזר

מיקי ניצח הליכוד הפסיד

אריק זיו ויזר

נתניהו מחזק את הליכוד

אלי חזן

האם הסולחה בין ביבי וסער קורמת עור וגידים ?

אריק זיו ויזר

התאגיד כאן לאן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן