24.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

המריונטות של ארנון גלעדי

בידן נכשל באיום האיראני, גלית דיסטל מתפטרת, יאיר לפיד בדרכה של מירי רגב,, הקומבינה של גלעדי , מאי גולן וקליינר.

נורבגים שחורים 

ראוי לציין את קטי שיטרית שגם אחרי שנכנסה לכנסת נשארה חברה ועובדת קשה למען חבריה שעוד לא נכנסו בחוק הנורווגי. “קטי ללא הפסקה” – כל מכנים אותה חבירה לאחר שהשבוע ארגנה את הנורבגים כאשר הם הלכו לפגישה עם השרה גלית דיסטל אשר הודיעה להם כי היא תתפטר ביום שני הקרוב.

בהצלחה לנורבגי הבא בתור מושיקו פסל.

הבית הלבן

מסתבר כי הבית הלבן לא יכול לפעול לפי הצרכים של ארצות הברית. גורמי התרעלה בשמאל לא רוצים לראות תמונה משותפת עם נתניהו עם ביידן. הם שכחו שרק נתניהו מנע את הגרעין האיראני ולכן שלא ישכחו : אנחנו לא צריכים סלפי עם בידן אנחנו צריכים פתרון באיראן.לא לאולמרט ודומיו זרעי האנרכיה בשם הדמוקרטיה מובילים למשטר אימים. כמו שסטלין והיטלר נהגו בבני עמם ככה האולמרטים, הברקים וחיות נוהגים כאשר הם מובילים לכאוס בארץ.אחים על תנאי כאשר הם מנצחים אנחנו אחים שלהם. כאשר הם מפסידים הם הולכים למלחמת אחים. כאשר אתה רואה את תגובת סוכני הכאוס ששואלים למה שרה נתניהו הלכה להסתפר אז אתה מבין שהם פשוט פריבילגים. כאשר הייתה אישתו של בנט על הגריל מיד יצאו הצדקנים ואמרו עזבו את אישה של. עכשיו הם מדרבנים את הבריונות נגד אשת ראש הממשלה.

 לפיד גילה את דגל ישראל 

מדהים שהאיש שהיה ראש ממשלת מעבר גילה שיש דגל למדינת ישראל. לפיד מדבר על דגל ישראל כאילו הוא נולד עם דגל. אבל האמת היא שלפיד למד כבוד לדגל ממירי רגב. מי לא זוכר איך צחקו בתקשורת על מירי עם הדגל . אז ככה טוב שאחרי זמן לפיד מגלה מה טוב, טוב מאוחר מאשר אף פעם.עוד נראה את לפיד מהלל את הרפורמה שהוא עשה כמו הסכמי אברהם שלהקת המעודדות מבית יש עתיד מספרים שלפיד חתם על ההסכמים ולמרות שהוא לא הצביע בעדם .אז כמו הסכמי אברהם, והנפת דגל ישראל, עוד נראה את לפיד שהוא בעד הרפורמה משפטית.

הקומבינה של גלעדי , מאי גולן וקליינר.

לאחר שעקץ את חבריו והפך להיות עד מדינה ארנון גלעדי מנסה לחזור בדלת האחורית לשמור את מורשת גלעדי, הריסת סניפי תל אביב בקומבינות.  גלעדי מתכוון להציב בראש הרשימה את ח״כ מאי גולן כדי להבטיח לפחות מנדט. דודו לניאדו יוצב במקום השני. מיד אחרי הבחירות תפרוש מאי גולן מהרשימה כדי להישאר בכנסת. ככה היא למעשה תכניס את לניאדו כחבר מועצת העיר. לניאדו היה עוזרה של גולן אך עזב אותה ערב הפריימריס על מנת להתמודד בעצמו. כסאות מוזיקאלים למוניציפלי. עדיין מצב הליכוד יישאר פגוע לחלוטין.גורמים בתל אביב אמרו : תם עידן גלעדי. הגיע זמן חדש לתל אביב. ארנון הרס כל חלקה טובה.ואם מאי רוצה להתמודד נפגוש אותה בקלפי.ולא יעזור קומבינה עם בית הדין של ליכוד כי השבוע

נצפו בחניון הכנסת נשיא בית הדין ועד המדינה ארנון גלעדי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ניחוחות אוסלו

אריק זיו ויזר

הצילו את אקוניס

אריק זיו ויזר

הכר את המועמד: דוידי הרמלין מתמודד במחוזות

מערכת ליכודניק

בחזרה ל – 73′ – פרק שלישי : מקהלת העבדים הליכודניקים*

אלי חזן

מרידור החדש

אריק זיו ויזר

בליכוד האינטרנט out,השטח in /מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן