21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

מבוכה בישיבת הסיעה: צעקות והשפלות

חברי הכנסת והשרים היו בהלם – בזמן שרה”מ מדבר צעקה עוזרת רה”מ חני בליווייס על מיכאל יצחקוב יו”ר מועצת הצעירים שהוזמן לישיבה וגרמה למבוכה רבה

 

 

 

לא מעט מתלוננים על סגנונה של חני בליווייס, אחת הנשים הקרובות ביותר לראש הממשלה (בתפקידו כיו”ר תנועת הליכוד). צעקות הן דבר שבשגרה אך אתמול נחצה (שוב) הגבול בעת ישיבת הסיעה בכנסת. בעקבות אירועי עמונה הוזמנו יו”ר צעירי הליכוד ויו”ר המועצה לישיבת הסיעה לשאת דברים מול ראש הממשלה.

 

במהלך הדיון, בזמן שאחד מחברי הכנסת דיבר עם ראש הממשלה ומסביב נשמר השקט, הפרו צעקות בוטות את האוירה. עוזרת רה”מ צרחה בלי סיבה מוצדקת על יו”ר מועצת הצעירים שיקום ויעזוב את הישיבה למרות שהוזמן. ח”כ ביטן אף התערב וניסה להרגיעה ואמר שמקומו בישיבה מתוקף תפקידו והיותו מוזמן.

 

מלבד ביטן אף ח”כ או שר לא התערב במהלך הישיבה ורק לאחר מכן ניגשו חברי הכנסת וחלק מהשרים ליו”ר המועצה יצחקוב להביע את זעמם ל”התנהגותה המחפירה” כלשונם של עוזרת רה”מ. אין זו הפעם הראשונה שראש הממשלה ובכירים בתנועה צריכים לחזות בהתנהגות שאינה מכבדת את המעמד והמקום.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איוב קרא ספד לאורי אורבך

אריק זיו ויזר

בית המשפט העליון מתנהל בצורה חד סטרית

אריק זיו ויזר

אושרו ביום אחד שלוש הצעות חוק של ח”כ יריב לוין בקריאה טרומית

יו”ר הכנסת יצביע עבור ים המלח וישיק את מטבע ים המלח

אריק זיו ויזר

ממה מפחדים החרדים?

אלי חזן

הנחמדיזם הלא סובייטי בעליל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן