19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

יו”ר הכנסת יצביע עבור ים המלח וישיק את מטבע ים המלח

לקראת גמר התחרות העולמית של שבעת פלאי עולם הטבע גם גולשי ליכודניק מוזמנים להצביע עבור ים המלח

לקראת גמר התחרות העולמית של בחירת “שבעת פלאי עולם הטבע”, שייבחרו ב – 11.11.2011, ישיקו יושב ראש הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, ושר התיירות, סטס מיסז’ניקוב, את מטבע ים המלח החדש שהנפיקה החברה הממשלתית למדליות ולמטבעות, ויצביעו במשותף לים המלח באתר האינטרנט של התחרות העולמית.
ים המלח הגיע לשלב הגמר לצד 27 מועמדים נוספים, לצד מאות שמועמדותם הוגשה לתחרות.
האירוע יתקיים בלשכת יו”ר הכנסת ביום שני, 16.5 – י”ב באייר בשעה 13:30.
כמיליארד מצביעים צפויים ליטול חלק בהצבעה, ובישראל מקוים לגייס כשלש מאות מיליון מצביעים לטובת האתר היבשתי הנמוך בעולם. לשם כך מוביל  באחרונה משרד התיירות קמפיין עולמי רחב היקף למען ההצבעה עבור ים המלח בהשקעה של שמונה מיליוני שקלים. ההערכה היא, כי הכללתו של ים המלח ברשימת שבעת פלאי הטבע תביא לגידול של מאות אלפי תיירים נכנסים בשנה, ולהוספת אלפי מקומות עבודה.
יו”ר הכנסת נרתם גם הוא לנושא, והוא צפוי לייחד דברים במליאת הפתיחה של כנס הקיץ ביום שני. לדברי ריבלין, “זהו אתגר לאומי בעל משמעות, הממשלה הקצתה משאבים ניכרים וגם אנחנו בכנסת עושים כל שביכולתנו כדי לגייס את דעת הקהל לטובת ים המלח מתוך הבנה שמדובר גם באתגר בעל השלכות כלכליות של ממש. זהו חבל ארץ יוצא דופן בנופיו ובמאפייניו, וממילא עוגן תיירות מוביל בישראל. אני קורא לחברי הכנסת לכל אזרח להירתם לאתגר זה, להצביע ולהשפיע, לטובת ים המלח כאחד משבעת פלאי עולם הטבע, כנושא שהוא בוודאי מעל ומעבר לכל מחלוקת.”
שר התיירות, סטס מיסז’ניקוב: “זכייתו של ים המלח בתחרות הבינלאומית, בה צפויים להשתתף למעלה ממיליארד איש, הינה בעלת משמעות כלכלית ותדמיתית אדירה למדינת ישראל והממשלה צריכה לפעול יחדיו בכדי לקדם את זכייתו של ים המלח בתחרות, בחצי השנה שנותרה עד לסיומה.”
להלן  ‎הקישור לאתר ההצבעה: http://www.new7wonders.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כץ עוקף את לפיד בסיבוב

אלי חזן

נאום בכורה של ח”כ ציון פיניאן

אריק זיו ויזר

במיוחד לליכודניק : המאמר של דנון מהניו יורק טיימס

אלי חזן

“שוב ירד הדגל אל חצי התורן”

אריק זיו ויזר

חוויות מהמימונה בניחוח לאומי משהו

אלי חזן

יום שני של התעוררות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן